پرچمدار جدید موتورولا با نام Moto X Style معرفی شد:نمایشگر ۵.۷ اینچی،پردازنده ۶ هسته‌ای و دوربین قدرتمند ۲۱ مگاپیکسلی

امروز ، روز موتورولا است ، این کمپانی در رویدادی رسمی از پرچم دار جدید خود با نام موتو ایکس استایل ( Moto X Style ) رونمایی کرد.گوشی هوشمند موتورولا Moto X Style به صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی مجهز شده و در کنار یک پردازنده ۶ هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ ، به یک دوربین قدرتمند ۲۱ مگاپیکسلی مجهز گردیده است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با دردانه جدید موتورولا بیشتر آشنا شویم.

اسمارت فون Moto X Style موتورولا طراحی زیبایی داشته و همچون نسل های قبلی پرچم داران موتورولا در رنگ ها و طرح های متنوعی روانه بازار خواهد شد.

Motorola-Moto-X-Style-9

پرچمدار جدید موتورولا نسبت به موتو ایکس ۲۰۱۴ که صفحه نمایش ۵.۲ اینچی داشت، تغییرات زیادی به خود دیده است؛ اسمارت فونی که به سنسور ۲۱ مگاپیکسلی در قسمت دوربین تجهیز شده و بنابر ادعای شرکت سازنده، یکی از بهترین‌ها در نوع خود می‌باشد.

مدیر بازاریابی موتورولا، «آدرینه هایز» (A. Hayes) در مراسم رونمایی تضمین کرد که “دوربین این گوشی، بهترین در کلاس خود خواهد بود.”

وبسایت DxOMark نیز بعد از مراسم یک بررسی کامل از دوربین این گوشی منتشر کرده و آن را در رده‌بندی بهترین دوربین‌های موبایل پس از گلکسی S6 سامسونگ و گلکسی نوت ۴ در رتبه سوم قرار داده است؛ رکوردی بسیار خوب! ( امروز در مطلب به به این بررسی خواهیم پرداخت )

دوربین ۲۱ مگاپیکسلی این گوشی به گشودگی دهانه لنز F2.0 و فلش LED دوگانه مجهز می باشد و از فوکوس فازی خودکار نیز برخوردار است ولی ظاهراً در آن خبری از لرزش‌گیر اپتیکال نیست.همچنین موتورولا Moto X Style را به یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلوی گوشی مجهز کرده است.

Motorola-Moto-X-Style-10

اما گذشته از تجهیزات تصویر برداری در موتو ایس استایل ، این گوشی دارای صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD و تکنولوژی TFT LCD می باشد که به دلیل داشتن حاشیه‌های کم، خودنمایی می کند؛ از سایر ویژگی های موتو اکس استایل می توان به چیپ‌ست شش هسته ای و ۱.۸ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸۰۸ اشاره کرد که البته این امر چندان هم دور از انتظار نیست زیرا که تا کنون در مورد داغ شدن دستگاه های مجهز به پردازنده Snapdragon 810 که زیاد شنیده ایم و Snapdragon 820 نیز که هنوز از راه نرسیده است.

سه گیگابایت رم، ۳۰۰۰ میلی آمپرساعت ظرفیت باتری، تا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و قابل افزایش با درگاه microSD نیز دیگر جزئیات سخت افزاری Moto X Style را تشکیل داده است.

علاوه بر مشخصات سخت افزاری که به آن ها اشاره کردیم، آ‌ن‌طور که عنوان شده است سیستم عامل اندروید نزدیک به خالص نسخه ۵.۱ و یک پوشش جدید با مقاومت در مقابل قطره های آب از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می باشد.در ادامه لیست کامل مشخصات سخت افزاری این گوشی را مشاهده خواهید کرد.

مشخصات فنی اسمارت فون موتورولا  موتو ایکس استایل(Moto X Style):

● صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با وضوح Quad HD
● پردازنده ۶ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۸ با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز
● ۳ گیگابایت رم
● دوربین پشتی ۲۱ مگاپیکسل
● دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
● توانایی پشتیبانی از شبکه LTE
● باتری ۳ هزار میلی‌آمپری (مجهز به شارژر TurboPower 25  به‌ منظور شارژ سریع‌تر)
● عرضه در سه نسخه‌ با حافظه داخلی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از رم میکرو SD تا ۱۲۸ گیگابایت
● سسیستم عامل اندروید ۵.۱.۱

در پایان خاطر نشان می شویم که این گوشی در سه نسخه‌ ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد که قابلیت افزایش حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر را نیز دارا می باشد؛ موتورولا اعلام کرده است که Moto X Style با قیمت تقریبی ۳۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

در ادامه تصاویری از این گوشی را مشاهده خواهید کرد :

منبع : TheVerge

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*