فصل ششم پیکی بلایندرز

اولین تریلر فصل ششم پیکی بلایندرز منتشر شد

بی بی سی با انتشار اولین تریلر فصل ششم پیکی بلایندرز به استقبال سال نوی میلادی رفته است. در ادامه این تریلر را مشاهده کنید.

بی بی سی در روز سال نوی میلادی، تریلری از آخرین فصل سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) را به انتشار رسانده است که با آهنگی آرام که سپس اوج می‌گیرد، نوید کشتار و خوان‌خواهی فراوان در فصل جدید را می‌دهد. همچنین در آن تام هاردی در نقش آلفی سالامونز را که دوباره در فصل ششم پیکی بلایندرز به سریال بازگشته، مشاهده می‌کنیم.

تولید فصل ششم این سریال محبوب ابتدا قرار بود در ماه مارچ 2020 کلید بخورد ولی محدودیت‌های پاندمی کرونا مانع آغاز تولید آن شد. نهایتاً ژانویه 2021 شروع فیلمبرداری فصل ششم رسماً تایید شد و همچنین اعلام شد که این فصل آخرین فصل سریال خواهد بود، درحالی که پیش‌تر برای ساخت هفت فصل برنامه‌ریزی شده بود. به گفته «استیون نایت» (Steven Knight)، خالق و نویسنده این سریال، به دنبال وقفه یک‌ساله در تولید ششمین فصل، در آخر به این نتیجه رسیدند که سریال را در همین فصل به پایان برسانند.

فصل ششم پیکی بلایندرز

البته هرچند این فصل آخرین فصل سریال پیکی بلایندرز محسوب می‌شود، استیون نایت اظهار داشته که داستان پیکی بلایندرز در قالب‌های دیگر ادامه پیدا می‌کند و یک فیلم سینمایی جهت جمع‌بندی داستان تولید خواهد شد. وی همچنین برای ساخت اسپین‌آف برنامه دارد. فصل ششم این سریال احتمالاً اوایل سال 2022 پخش خواهد شد.

پیکی بلایندرز یک سریال درام جنایی و تاریخی محصول شبکه بی بی سی است که داستان جنگ توماس شلبی (با بازی کیلیان مورفی) و خانواده شلبی در انگلستان اوایل قرن بیستم برای قدرت را روایت می‌کند و همواره به‌خاطر داستان، فضاسازی، بازیگران و فیلمبرداری جذاب خود مورد تحسین منتقدان و مخاطبان در سراسر جهان قرار گرفته است.

در ادامه اولین تریلر فصل ششم این سریال محبوب را مشاهده می‌کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*