مانیتور سامسونگ Odyssey Neo G8

سامسونگ Odyssey Neo G8 معرفی شد؛ اولین نمایشگر 4K گیمینگ 240 هرتزی

نخستین مانیتور 4K گیمینگ 240 هرتزی جهان به نام سامسونگ Odyssey Neo G8 معرفی شد. این مانیتور خمیده، در نمایشگاه CES 2022 به نمایش درمی‌آید.

سامسونگ الکترونیکس از یک مانیتور گیمینگ جدید به نام سامسونگ Odyssey Neo G8 با رزولوشن 4K (برابر با 3840 در 2160 پیکسل)، نرخ رفرش 240 هرتزی، طراحی منحنی با انحنای 1000R و بهره‌گیری از فناوری Quantum MiniLED مخصوص گیمرها رونمایی کرد. سامسونگ این مانیتور را با خودش به نمایشگاه CES 2022 خواهد آورد.

مانیتور سامسونگ Odyssey Neo G8

مانیتور سامسونگ Odyssey Neo G8

سامسونگ پیشتر مانیتور Odyssey Neo G9 را با همین فناوری کوانتوم مینی ال ای دی عرضه کرده بود. جدیدترین فناوری نمایشگر غول کره‌ای تعداد ال ای دی‌های به کار رفته به عنوان منبع نور را به 1/40 کاهش داده است که آن‌ها از کنترل کیفیت تصویر Quantum Matrix پشتیبانی می‌کنند و حداکثر روشنایی 2000 نیت را ارائه می‌کنند. مانیتور جدید Neo G8 اکنون فناوری Quantum HDR 2000 را نیز به خدمت گرفته است.

مانیتور سامسونگ Odyssey Neo G8

Samsung Odyssey Neo G8

مانیتور گیمینگ سامسونگ Odyssey Neo G8 که این هفته توسط سامسونگ معرفی شد، از کنترل روشنایی 4،096 مرحله‌ای یا 12 بیت بهره می‌برد، جزئیات رنگ مشکی را به بهترین شکل ارائه می‌کند، کیفیت تصویر بالایی دارد و بالاترین نرخ کنتراست صنعت مانیتورسازی که 1 میلیون به 1 است را ارائه می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مانیتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 2 پورت HDMI 2.1
  • 1 پورت DisplayPort 1.4
  • قابلیت “CoreSync” که به صورت خودکار رنگ روی صفحه را تشخیص داده و نور پس زمینه و رنگ محصول را با هم مطابقت می‌دهد
  • اتصال دیگر محصولات الکترونیگی مثل کنسول بازی به مانیتور یا ارائه امکانات گیمینگ مثل “+Auto Source Switch” که پس از روشن کردن دستگاه متصل، بلافاصله آن را خودکار شناسایی کرده و به آن سوئیچ می‌شود

مانیتور هوشمند سامسونگ M8

مانیتور سامسونگ M8

Samsung Smart Monitor M8

سامسونگ همچنین می‌خواهد مانیتور هوشمند Smart Monitor M8 را هم با خودش به CES امسال بیاورد. این مانیتور 32 اینچی از رزولوشن UHD برخوردار بوده، به امکانات جذابی مجهز است و طراحی بسیار باریکی دارد.

این مانیتور در واقع نسل جدید مانیتور کانسپت سامسونگ است که با استفاده از هاب هوشمند از خدمات مختلف OTT و امکان ایجاد سند بدون نیاز به اتصال به یک تلویزیون یا کامپیوتر جداگانه بهره می‌برد. سامسونگ می‌خواهد با عرضه این مانیتور کانسپت به بازار، یک برند جدید از مانیتورهایش را در دسترس عموم قرار دهد.

مانیتور هوشمند M8 سامسونگ یک دوربین جداگانه را نیز ارائه می‌کند که می‌تواند با استفاده از یک پایه مغناطیسی به بدنه مانیتور بچسبد. با استفاده از این دوربین می‌توانید از اپلیکیشن‌های مکالمات ویدیویی مثل Google Duo استفاده کنید که به صورت پیش‌فرض روی خود این مانیتور نصب است و به کاربران دورکار اجازه می‌دهد از این طریق به کنفرانس‌های ویدیویی محل کار خود بپیوندند.

ضخامت این مانیتور فقط 11.4 میلی‌متر است، جای بسیار کمی از میز شما را اشغال می‌کند و همچنین رنگ آن نیز سفید است. ارتفاع مانیتور توسط پایه زیری آن قابل تنظیم است و از یک بخش به نام HAS نیز بهره می‌برد که به کاربر اجازه می‌دهد مانیتور را هم سطح با چشمان خودش تنظیم کند.

مانیتور سامسونگ S8

مانیتور سامسونگ UHD Monior M8

Samsung UHD Monitor S8

و اما سومین مانیتوری که سامسونگ با خودش به نمایشگاه CES 2022 خواهد آورد، مانیتور سامسونگ S8 با رزولوشن UHD است که مختص طراحان و خالقان محتوا ساخته شده است تا بدون نگرانی از آسیب رسیدن به چشم‌هایشان، ساعت‌ها روی پروژه‌های خودشان کار کنند.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به نمایشگر هواوی MateView GT ؛ یک مانیتور گیمینگ واقعی

این مانیتور در دو نسخه 27 و 32 اینچی عرضه می‌شود و نخستین مانیتور جهان خواهد بود که گواهی ضد تابش خیره کننده را از Underwriters Laboratories کسب می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مانیتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی 98 درصدی از فضای رنگی DCI-P3
  • گواهی VESA DisplayHDR 600
  • پشتیبانی از LAN سیمی
  • ارائه شارژ 90 واتی با استفاده از پورت USB-C و انتقال فایل به صورت همزمان

samsung-to-reveal-odyssey-neo-g8-the-worlds-first-4k-240hz-quantum

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*