اسپیکر BoomCanMS برای آیفون

این اسپیکر بی‌سیم کوچک با استفاده از MagSafe به پشت قاب آیفون شما می‌چسبد

اسپیکر بلوتوث BoomCanMS در نمایشگاه CES 2022 معرفی شد. این اسپیکر ضمن ارائه کیفیت صدای بالا، با استفاده از MagSafe به پشت قاب آیفون وصل می‌شود.

اپل طی این سال‌ها گوشی‌های خود را در زمینه‌های مختلف، از دوربین گرفته تا نمایشگر و سیستم عامل، بهبود قابل توجه‌ای بخشیده است؛ ولی نمی‌توان این را انکار کرد که اسپیکر داخلی آن هنوز چندان رضایت‌بخش نیست. در این وضعیت تنها راهی که باقی می‌ماند استفاده از هدفون است ولی اگر تمایلی به استفاده از هدفون ندارید، اسپیکر BoomCanMS شرکت «اسکوش» (Scosche) که در رویداد CES 2022 معرفی شده نه‌تنها نیاز شما به صدای باکیفیت را برطرف می‌کند، بلکه با استفاده از MagSafe به پشت قاب آیفون‌ شما می‌چسبد تا همه جا همراه شما باشد.

اسپیکر بلوتوث BoomCanMS برای آیفون

اسپیکر BoomCanMS از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می‌کند و اگرچه شاید به آسانی ایرپاد به گوشی کاربر متصل نشود، اما با مراجعه به تنظیمات آیفون می‌توان آن را با دستگاه مورد نظر جفت کرد.

شرکت Scosche اعلام کرده است که کاربران با یک بار شارژ می‌توانند تا 5 ساعت از این اسپیکر استفاده کنند. ضمناً می‌توان دو نسخه از این اسپیکر را جهت ایجاد صدای استریو به‌صورت بی‌سیم به گوشی متصل کرد، ولی باید توجه داشت که تنها یک اسپیکر می‌تواند به پشت قاب آیفون شما بچسبد.

اسپیکر BoomCanMS دارای استاندارد IPX7 است و می‌تواند تا نیم ساعت در عمق یک متری آب همچنان مقاوم بماند. نهایتاً لازم به ذکر است که این اسپیکر 45 دلار قیمت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*