Y-Brush

مسواک Y-Brush با ظاهر عجیب خودش دندان‌های شما را برق می‌اندازد

نسل دوم مسواک Y-Brush با ظاهر منحصر به فرد خود جهت برق انداختن بهتر دندان‌ها در نمایشگاه CES 2022 لاس وگاس معرفی شد.

حدود 2 سال پیش بود که نسل نخست این مسواک با وعده راهکاری متفاوت برای تمیز کردن بهتر دندان‌ها عرضه شد. بخش تمیز کننده دستگاه که وارد دهان می‌شود دارای برس‌های نایلونی است و طبق ادعای سازنده دندان‌ها را ظرف مدت 10 ثانیه عاری از هر گونه میکروب می‌کند. حال در نمایشگاه CES 2022 کمپانی سازنده طرح مفهومی از نسل دوم مسواک Y-Brush را با قابلیت‌های بسیار بیشتری نسبت به قبل معرفی کرد.

این مسواک جدید در دو طرف بخشی که وارد دهان می‌شود برس دارد و دیگر نیازی نیست پس از تمیز کردن دندان‌های یک طرف، مسواک را از دهان خارج و پس از چرخاندن مجددا وارد دهان کرد. هنگام استفاده از مسواک جدید فقط بایستی بخش تمیز کننده آن را جابه‌جا کرد تا از پوشش تمام دندان‌ها اطمینان حاصل شود.

در حالی که نسل نخست این مسواک فقط یک حالت لرزش داشت، در نمونه جدید کاربر به 6 حالت لرزشی از جمله مراقبت از لثه، سفید کنندگی و برق انداختن دندان دسترسی دارد. پایه مسواک Y-Brush جدید بزرگ‌تر است و ضمن پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، هنگامی که مسواک روی یک سطح قرار دارد مانع از واژگونی آن می‌شود.

برای این گجت یک اپ جهت برنامه ریزی بر اساس عادت مسواک زدن هر فرد وجود دارد که البته با توجه به این که تنها یک مسواک با هدف تمیز کردن دهان و دندان‌هاست، واقعا نمی‌توان گفت این برنامه تا چه مقدار مفید است.

با این حال مسواک جدید که به نمایش در آمد کمی بیشتر از یک طرح مفهومی است، زیرا پیشتر یک نمونه از آن عرضه شده بود و مقوله جدیدی نیست. البته همچنان مشخص نیست نسل دوم این مسواک چه زمانی آماده و کمپانی سازنده کی قصد عرضه آن را دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*