مسواک برقی Y-Brush

مسواک برقی Y-Brush در 10 ثانیه دهان و دندان‌ها را تمیز می‌کند!

تولید کننده فرانسوی مسواک‌های برقی “FasTeesH” با محصول معروف خود در نمایشگاه CES حاضر شد؛ مسواک Y-Brush که استفاده از آن فقط 10 ثانیه زمان می‌برَد.

فروش این گجت مدت‌ها پیش از CES 2020 آغاز شده بود؛ ولی حالا با حضور در این نمایشگاه، باز هم مورد توجه قرار گرفته است. مسواک برقی Y-Brush یک محافظ لثه منعطف دارد که روی آن، برس‌های نایلونی کارگذاری شده‌اند. این مجموعه از طریق یک دسته، به موتور متصل می‌شود.

برای استفاده از این مسواک، باید اطراف برس‌ها را با خمیردندان پر کنید و بخش منعطف را درون دهان خود قرار دهید. پس از 5 ثانیه، آن را بیرون بیاورید، برعکس کنید و دوباره به مدت 5 ثانیه در دهان خود بگذارید تا سمت دیگر دندان‌ها نیز همزمان با لرزش مسواک، تمیز شوند. وای-براش دارای پایه شارژ است و سه حالت لرزشی دارد. اگر فول شارژ باشد، باتری آن برای استفاده‌ی یک ماه جوابگو خواهد بود.

کمپانی FasTeesH توصیه می‌کند سَری مسواک را که 30 دلار قیمت دارد، هر شش ماه یکبار تعویض کنید. این محصول در دو سایز عرضه می‌شود: کوچک برای کودکان 4 تا 12 ساله و متوسط برای افرادی که بیشتر سن دارند. قیمت هر کیت Y-Brush که شامل دسته، برس، شارژر USB، محفظه خمیر دندان و سایر متعلقات می‌شود؛ 125 دلار است.

مسواک برقی Y-Brush

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*