نمایشگر پوشیدنی TCL NXTWEAR AIR

نمایشگر پوشیدنی TCL NXTWEAR AIR یک سینمای مدرن روی چشم‌های شماست

نمایشگر پوشیدنی TCL NXTWEAR AIR که ظاهری شبیه به یک عینک معمولی دارد، می‌تواند یک نمایشگر بزرگ 140 اینچی را جلوی چشم شما شبیه سازی کند.

نمایشگر پوشیدنی TCL NXTWEAR AIR شش ماه پس از عرضه اولین نسخه خود به نام NXTWear G رونمایی شد. به نظر می‌رسد تی سی ال به بازخورد کاربران گوش کرده و عینک هوشمند جدیدش را اکنون راحت و مناسب طراحی کرده است. این محصول مفهومی، بخشی از محصولات مفهومی تی سی ال برای نمایشگاه CES 2022 است که یک نمایشگر بزرگ 140 اینچی را درست جلوی چشم شما ایجاد می‌کند. این محصول رقیب گوگل گلس نیست، بلکه یک مثل یک سینمای شخصی عمل می‌کند.

مشخصات نمایشگر پوشیدنی TCL NXTWEAR AIR

نمایشگر پوشیدنی TCL NXTWEAR AIR سبک‌تر از نسل قبلی شده و وزن 75 گرمی دارد، در حالی که نسل قبلی آن 100 گرمی بود. کاهش 30 گرمی باعث راحتی در استفاده از این عینک در دراز مدت می‌شود. تصاویری که از این گجت پوشیدنی منتشر شده همچنین نشان از تغییر طراحی پد بینی در آن دارد؛ اگرچه مشخص نیست که آیا قابل تنظیم خواهد بود یا خیر.

نمایشگر پوشیدنی TCL NXTWEAR AIR

صفحه جلویی آن قابل تعویض است که به شما اجازه می‌دهد ظاهر عینک را تغییر دهید. طراحی آن شبیه به عینک‌های معمولی است. اگر به عینک‌های کلاسیک علاقه‌مندید، می‌توانید قالب شبیه به عینک ویفری Ray-Ban را برای آن انتخاب کنید. شما همچنین با پرداخت هزینه بیشتر می‌توانید ظاهر این عینک را تغییر دهید. البته در توضیحات اولیه‌ای که از این محصول ارائه شده، اشاره‌ای به امکان استفاده از لنز طبی روی این عینک نشده است.

عینک NXTWear AIR با استفاده از یک پورت USB-C به گوشی‌ها یا کامپیوترهای مختلفی متصل می‌شود. از آنجا که این عینک شارژی نیست، انرژی خودش را از دستگاه متصل دریافت می‌کند. وقتی این عینک را روی چشم بزنید، شما دو نمایشگر micro OLED با رزولوشن Full HD را روبروی خود خواهید داشت که تجربه دید یک تلویزیون 140 اینچی را برای شما شبیه‌سازی می‌کنند. از این نمایشگر رو چشمی می‌توانید برای فیلم دیدن، بازی کردن و یا وب‌گردی استفاده کنید. اسپیکرهای داخلی این عینک مستقیماً صداها را پخش می‌کنند؛ هرچند می‌توانید به لطف بلوتوث، یک هدفون بی‌سیم یا یک دسته بازی را هم به آن متصل کنید.

هنوز قیمت این محصول مشخص نشده، ولی از آنجا که نسل اول آن قیمتی در حدود 680 دلار داشت، انتظار می‌رود نسخه جدیدتر هم قیمتی مشابه آن داشته باشد. TCL در ابتدا این نمایشگر رو چشمی را در بازار کره جنوبی، استرالیا و بازارهای بزرگ اروپایی عرضه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*