مچ بند هوشمند HTC

مچ بند هوشمند HTC برای استفاده در کنار هدست Vive Focus 3 معرفی شد

مچ بند هوشمند HTC با نام Vive Wrist Tracker معرفی شد. این مچ بند برای استفاده در کنار هدست واقعیت مجازی Vive Focus 3 توسعه داده شده است.

اچ تی سی قصد دارد تعامل کاربران با هدست واقعیت مجازی مستقل خود یعنی وایو فوکوس 3 را بهبود بخشد و به همین خاطر نیز از یک مچ بند خاص رونمایی کرده است. مچ بند هوشمند HTC همانند یک ساعت دور دست کاربر قرار می‌گیرد و حرکات دست کاربر تا آرنج را ردیابی می‌کند.

مچ بند هوشمند HTC

مچ بند هوشمند HTC

البته هدست کسب و کار محور اچ تی سی در حال حاضر نیز کنترلر خاص خود را دارد؛ اما شرکت تایوانی می‌خواسته با ارائه این مچ بند آن را در برخی شبیه‌سازی‌ها و فعالیت‌های ورزشی که در آنها حالت قرار گرفتن بدن مهم است، یاری کند.

وایو ریست ترکر تا حد زیادی به نسخه‌ سبک و کوچک Vive Tracker که در سال ۲۰۱۷ معرفی شد، شباهت دارد. این گجت یک بند و تاگل دارد که نشان می‌دهد بهتر است ترکر روی دست راست باشد یا دست چپ.

مچ بند هوشمند HTC

هرچند که بر خلاف کنترلر Vive Focus 3 طوری طراحی شده که به صورت بی‌سیم به هدست متصل شود و داده‌های حرکتی را به آن منتقل کند. در این حالت نیاز نیست دوربین‌های هدست آن را ببینند. شما حتی می‌توانید مچ بند را به اشیاء نیز متصل کنید.

شرکت Flaim که در بخش آموزش واقعیت مجازی فعالیت دارد اعلام کرد کنترلر‌های فعلی نمی‌توانند تشخیص کنند که آيا فرد کپسول آتش‌نشانی را درست گرفته است یا خیر و این مچ بند هوشمند HTC است که در این مورد به کار می‌آيد. همچنین شرکت Axon نیز که در زمینه آموزش نیرو‌های پلیس با واقعیت مجازی فعالیت دارد، گفت که این گجت را وارد سیستم آموزشی خود خواهد کرد.

مچ بند اچ تی سی در سه ماهه اول 2022 با قیمت ۱۲۹ دلار روانه بازار خواهد شد. این مچ بند نیز همانند هدست ۱۳۰۰ دلاری وایو فوکوس 3 برای کاربران عادی آماده نشده است و بیشتر مناسب استفاده‌های سازمانی است. اچ تی سی قصد دارد به زودی فایل CAD طراحی ریست ترکر را منتشر کند تا افراد اکسسوری‌های اختصاصی خود را برای آن توسعه دهند.

مچ بند هوشمند HTC / هدست وایو فوکوس 3

هدست وایو فوکوس 3

علاوه بر این مچ بند، HTC از اپلیکیشن جدیدی نیز رونمایی کرد که با همکاری شرکت Lumen Technologies آماده شده است. این اپلیکیشن که روی وایو فوکوس 3 اجرا خواهد شد وظیفه پردازش داده را از طریق یک شبکه 5G خصوصی به یک سیستم در لومن محول می‌کند.

برخی از کار‌هایی که می‌توان با یک هدست واقعیت مجازی انجام داد، به قدرت پردازشی بالایی نیاز دارند و از طرفی اگر هم قدرت پردازشی از جای دیگری تامین شود، باید تاخیر زمانی بسیار پایین باشد. دقیقا همین جاست که پتانسیل شبکه‌های 5G به کار می‌آید.

اچ تی سی همچنین از یک کیس شارژ و یک اکسسوری برای شارژ کردن چندین باتری به صورت همزمان نیز رونمایی کرد. این گجت برای مراکز ارائه دهنده بازی‌های آرکید که می‌خواهند فورا باتری‌های چندین هدست را سریع عوض کنند، به کار می‌آید. مراکز بازی چند وقتی است که از هدست‌های اچ تی سی استفاده می‌کنند و حالا شرکت تایوانی می‌خواهد کار آنها را راحت‌تر از پیش کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*