لیون کامپیوتر

لیون کامپیوتر از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد

لیون کامپیوتر با برگزاری یک مراسم در ساختمان اصلی خود با حضور اهالی حوزه فناوری و رسانه‌ها از لوگو و هویت جدید خود رونمایی کرد.

مراسم رونمایی از لوگو و هویت جدید لیون کامپیوتر با حضور مهمانان حوزه فناوری و اهالی رسانه در ساختمان اصلی لیون کامپیوتر در راستای رونمایی از لوگو، هویت بصری و برنامه‌های آینده مجموعه لیون کامپیوتر برگزار شد.

سخنران ابتدایی این مراسم، علی ‌صدرالدینی مدیر روابط عمومی لیون کامپیوتر، با بیان این که برای پیشرفت در تمام زمینه‌ها، از جمله تولید محتوا، تصمیم گرفتیم بسیاری از رویه‌های خود را تغییر دهیم به برگزاری جشن تولد 17 سالگی لیون کامپیوتر اشاره کرد.

او گفت ما در ابتدا می‌گفتیم در لیون کامپیوتر بیریخت شروع کن سپس به آنچه که ایده‌آل است برس و این روند ما را به جای خوبی رسانده است که اکنون در آن قرار داریم. او با بیان اینکه در دنیای امروز هم مشتری‌های ما و هم رقبا روز به روز باهوش‌تر می‌شوند ادامه داد درست است که ما در جای خوبی ایستاده‌ایم اما این تفکر همواره وجود دارد که همیشه دنبال بهترین بودن باشیم.

لیون کامپیوتر

مدیر روابط عمومی لیون کامپیوتر با بیان این که مخاطب ما چنین انتظاری را از یک کسب و کار ۱۷-۱۸ ساله دارد می‌افزاید مخاطب ما هر لحظه دنبال ارائه یک چیز متمایز و تحسین برانگیز از سوی این مجموعه است. صدرالدینی با اشاره به این که ما شب یلدا اعلام کردیم که یک تغییر در راه است، این تغییر را اتفاقی دانست که باعث برگزاری این مراسم شده است. صدرالدینی افزود:

تغییر هویت بصری لیون کامپیوتر پس از 17 سال با توجه به جلسات متعددی بوده است که درون مجموعه لیون کامپیوتر از یک سو و تیم‌های مختلف طراحی داشته‌ایم و ما به این نتیجه رسیدیم که باید یک پوست‌اندازی اساسی داشته باشیم.

او در پایان ضمن اشاره به تغییر هویت بصری لیون کامپیوتر می‌گوید این تنها تغییری نیست که قول آن را داده بودیم.

سخنان مدیرعامل لیون کامپیوتر

به گزارش روابط عمومی لیون کامپیوتر سعید حسینی مدیر عامل و بنیان گذار لیون کامپیوتر پس از صدرالدینی دومین سخنران این مراسم بود. او در ابتدای سخنان خود با اشاره به اینکه ما برای صحبت کردن از کسب‌وکار همیشه کلیشه‌های مختلفی را به کار می‌گیریم از حاضران می‌پرسد آیا مایل هستید باز هم از کلیشه‌ها حرف بزنیم یا این که واقعی صحبت کنیم و واقعی بودن همه چیز پاسخی است که میهمانان این مراسم به این پرسش مدیر عامل لیون کامپیوتر می‌دهند.

حسینی با بیان این که راه خود را در بازار کامپیوتر چگونه آغاز کرده است سخنان خود را آغاز کرد و گفت از سال 1376 وارد بازار کامپیوتر شدم و راه پر پیچ و خم خود را از این زمان آغاز می‌کند. مدیرعامل لیون کامپیوتر به ابتدایی‌ترین روش‌های جابه‌جایی بار و کالاها مانند چرخ دستی‌های قدیمی اشاره کرد و ادامه داد در سال 1383 لیون کامپیوتر را تأسیس کرد ولی در سال 85 در مسیر سخت خود به جایی رسید که شکست را در کسب‌وکار تازه کار خود تجربه کند. وی گفت:

در ابتدای مسیر تعادل ایجاد کردن میان هزینه‌ها و درآمد به کاری دشوار تبدیل شده بود و در آن زمان به تنهایی و انفرادی سایت لیون کامپیوتر را مدیریت کرده و سفارش مشتریان را به دست آن‌ها می‌رسانده است و پس از مدت‌ها اولین نفر را در مجموعه لیون کامپیوتر استخدام می‌کند.

حسینی در ادامه سخنانش افزود تمام این فشارها و وضعیت سخت، این سوال را در ذهن من ایجاد کرد؛ این که چگونه از این وضعیت خلاص شوم؟ و در پاسخ به این سؤال است که برای جذب مشتریان، از فروم‌ها و انجمن‌های کامپیوتری استفاده می‌کند. او گفت در آن زمان خبری از رسانه‌های اجتماعی نبوده است، پس با استفاده از روابط و دوستی‌هایی که در انجمن‌های مختلف شکل گرفت، سعید حسینی توانست مشتری‌های مختلفی برای فروشگاه لیون کامپیوتر پیدا کند.

مدیرعامل لیون کامپیوتر اظهار کرد سعید حسینی برای خود هدفی را تعیین کرد تا به درآمد سه برابر درآمد کنونی خود برسد. حسینی با بیان این که در حال حاضر تمام کارها، از اسمبل گرفته تا مارکتینگ و تولید محتوا، 100 درصد توسط تیم لیون کامپیوتر انجام می‌شود و خود او در هیچکدام از کارها دخالتی نمی‌کند افزود در حال حاضر وب‌سایت کوینیت، وب‌سایت و رسانه لیون تک از جمله رسانه‌های وابسته به لیون کامپیوتر هستند.

لیون کامپیوتر

مدیرعامل لیون کامپیوتر از ورود به عرصه تولید سخن گفته و از ورود به عرصه تولید در سطح جهانی خبر داده و گفت حالا قدم بعدی برای لیون کامپیوتر، تولید محصولات و قطعات سخت افزاری است. این محصولات قرار است به صورت صادراتی تولید شوند و کیفیتی در حد جهانی دارند.

حامد محمدی مشاور برندینگ آژانس تبلیغاتی ماورا در این مراسم با بیان این که امروزه برند خود یک کسب‌وکار و بیزینس است این دو مقوله را هم‌راستا با یکدیگر بیان می‌کند. این کارشناس برندینگ درباره همکاری خود با لیون کامپیوتر در راستای طراحی هویت جدید بصری این مجموعه سخن گفته و از این همکاری اظهار رضایت کرد. محمد زرین کارشناس استراتژی نیز در این مراسم از دیگر سخنرانان بود.

او با بیان اینکه ما می‌خواهیم هر کجا صحبت از تکنولوژی با محوریت کامپیوتر شد، نام لیون کامپیوتر اولین گزینه در ذهن مخاطبان باشد گفت منظور از مخاطبان همه است، اعم از مشتریان و مصرف کنندگان، تأمین کنندگان و حتی جویندگان شغل‌های مرتبط، یعنی تمام افرادی که به نوعی خوره و دیوانه کامپیوتر هستند، افرادی که سرعت، روان بودن و کیفیت بالای کامپیوتر برایشان بسیار مهم است، افرادی که بروز بودن در سخت افزار و نرم افزار و همزمان با تکنولوژی دنیا پیش رفتند برایشان مهم است.

زرین ادامه داد هدف ما این است که لیون کامپیوتر را همراه و خالق لحظات مطمئن و لذت بخش در زندگی افرادی کنیم که تکنولوژی در زندگی و کار آن‌ها اهمیت به‌سزایی دارد.

پایان این مراسم با پرسش و پاسخ اهالی رسانه همراه بود. در این بخش  سعید حسینی مدیر عامل لیون کامپیوتر، محسن پرهیزگار مدیر فنی مجموعه لیون کامپیوتر، علی صدرالدینی مدیر روابط عمومی و سمیرا انتصاری مدیر هنری مجموعه لیون کامپیوتر پاسخگوی سوالات اهالی رسانه بودند.

سعید حسینی در پاسخ به پرسش خبرنگار سیار نیوز مبنی بر این که لیون کامپیوتر چه برنامه‌هایی برای پلتفرم‌های رمزارز دارد گفت سعید حسینی با اشاره با این که تیم لیون کامپیوتر، اولین همایش بین‌کوین را در سال‌های گذشته برگزار کرده، افزود به دلیل چالش‌های مختلفی که در فضای رمزارز در ایران ایجاد شد، فعالیت‌های تیم ما کاهش پیدا کرد اما همیشه رمزارزها برای ما جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند.

مدیرعامل لیون کامپیوتر در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که با توجه به ری‌برندینگ، دقیقا قرار است چه اتفاقاتی در آینده برای لیون کامپیوتر رخ دهد چنین پاسخ داد:

این یک حقیقت است که در ایران تولیدکننده ایرانی حمایت نشده و کالای با کیفیت نیز تولید نمی‌شود. با این حال، ما عقیده داریم که لیاقت کاربر و بازار ایرانی، بیش از این حد است.

او ادامه داد تا 45 روز دیگر محصولی را معرفی می‌کنیم که بسیار خلاقانه‌ است و آنقدر کیفیت دارد که تمام تک بلاگرهای حاضر در مراسم می‌توانند آن را به حرفه‌ای‌ترین روش‌ها نقد کنند.

محسن پرهیزگار در پاسخ به دیگر سوال رسانه‌ها مبنی بر اینکه  قیمت‌ها چقدر تحت تاثیر نوسانات ارز است؟ گفت همه چیز به نرخ ارز وابسته است و ما نیز حتی در طول روز، با قیمت‌های نوسانی کالاهای مختلف دست و پنجه نرم می‌کنیم. با توجه به این که دخل و تصرفی در اصل موضوع ارز نداریم، باید سیاست‌ها و سیستم‌هایی را پیاده سازی کنیم که سرعت تغییرات و بروز بودن قیمت‌ها را بیشتر کند تا هم کار برای مشتری راحت‌تر شود و هم برای فروشگاه.

علی صدرالدینی نیز در تکمیل صحبت‌های پرهیزکار افزود لیون کامپیوتر سیاست تضمین قیمت را نیز دارد و تنها فروشگاهی است که این سیستم را پیاده‌سازی کرده است. حتی اگر قیمت یک محصول در زمان خرید کاهش پیدا کند، مابه‌التفاوت آن را به مشتری بازمی‌گردانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*