فناوری SmartThings

فناوری SmartThings با محصولات سامسونگ ادغام می‌شود

با هدف اتصال دستگاه‌ها به یکدیگر و توسعه اینترنت اشیا، فناوری SmartThings با محصولات سامسونگ مانند تلویزیون هوشمند، مانیتور هوشمند و یخچال Family Hub ادغام می‌شود.

پلتفرم SmartThings فناوری برتری از سامسونگ است که با اتصال دستگاه‌ها به یکدیگر، شرایط را برای توسعه اینترنت اشیا فراهم می‌کند. حالا سامسونگ الکترونیکس اطلاعات بیشتری را درباره ادغام فناوری SmartThings و نرم افزار SmartThings Hub با محصولات خود اعلام کرده است. بر اساس اعلام سامسونگ، منتخبی از تلویزیون های هوشمند، مانیتورهای هوشمند و یخچال‌های Family Hub در سال 2022 با فناوری مذکور ادغام می‌شوند.

نمایشگاه CES 2022 اخیرا برگزار شد و سامسونگ در خلال این رویداد اخبار جدیدی را در این زمینه اعلام کرد. اکنون نرم افزار SmartThings Hub شرایط اتصال و کنترل یکپارچه را به وجود می‌آورد و محصولات سامسونگ به عنوان مرکز فرماندهی خانه مدرن قرار گرفته می‌شود. با ارائه نقاط ورود جدید به زندگی متصل برای میلیون‌ها خانه، مصرف کنندگان قادر خواهند بود به آسانی خانه خود را به یک خانه هوشمند تبدیل کنند.

امروزه مشتریان بیشتر از هر وقت دیگری به پذیرش تجربه متصل در خانه‌های خود تمایل دارند. این امر منجر به رشد انفجاری و پذیرش صنایع انبوه می‌شود. اخیرا موسسه دیلوت (Deloitte) نظرسنجی «اتصال و ترندهای موبایل 2021» را برگزار کرد که بر اساس نتایج آن، خانواده‌های آمریکایی به صورت میانگین 25 دستگاه متصل دارند. مصرف کنندگان بیشتر از همیشه به سهولت استفاده، قابلیت ارتباط و سازگاری با سایر دستگاه‌ها و همچنین صرفه‌جویی در هزینه هنگام خرید یک محصول توجه می‌کنند. مارک بنسون،‌ رئیس بخش محصولات و مهندسی SmartThings سامسونگ در این باره اظهار کرد:

مصرف کنندگان در سال‌های پیش به منظور اتصال هر یک از دستگاه‌های خود به هاب‌های اختصاصی اتکا داشتند، اما ما با ادغام فناوری SmartThings Hub با محصولات منتخب سامسونگ، این مانع ورود را از بین می‌بریم و با تسهیل کل این فرایند، کمک می‌کنیم تا مصرف کنندگان بتوانند خانه متصل رویایی خود را خلق کنند.

در حال حاضر میلیاردها دستگاه با اکوسیستم مشارکتی SmartThings سازگاری دارند و همچنین با همراهی قابلیت Matter به عنوان استاندارد پیشگامانه ارتباط و سازگاری خانه‌های هوشمند، حالا SmartThings در مرکز ایجاد تجربه خانه متصل یکپارچه قرار گرفته است. کاربران با ادغام SmartThings Hub با محصولات سامسونگ می‌توانند از پروتکل‌های ارتباطی مختلف خانه هوشمند استفاده کرده و بیشترین بهره را از دستگاه‌های سامسونگ خود ببرند.

علاوه بر Matter، نرم افزار داخلی از اتصال وای فای یا اترنت نیز پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب ارتباط بین طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های هوشمند امکان می‌پذیرد. از طریق یک یو اس بی اختیاری نیز اتصال به دستگاه‌های دارای استاندارد Zigbee امکان‌پذیر می‌شود.

جیونگ جونگ، معاون سامسونگ الکترونیکس و رئیس SmartThings در این باره بیان کرد این پلتفرم همواره به دنبال ایجاد تجربیاتی بود که موجب بهتر شدن زندگی مردم بشود. ما برای تحقق این ماموریت، تمرکز خود را روی بهبود فناوری SmartThings گذاشتیم و این قدم بعدی در چشم‌انداز سامسونگ برای اتصال همه خانه‌ها خواهد بود.

جیونگ جونگ در ادامه افزود با پلتفرم باز، همه‌کاره و انعطاف‌پذیر ارائه شده توسط SmartThings و همچنین مجموعه گسترده سامسونگ، ما در موقعیت منحصربه‌فردی قرار داریم که می‌توانیم به تمام تقاضاهای روزافزون جهت ارائه دستگاه‌های خانه متصل که از زمان شروع پاندمی کرونا اوج گرفته، پاسخ بگوییم.

قابل ذکر است که قابلیت‌های SmartThings Hub در محصولات منتخب سامسونگ در سراسر سال 2022 میلادی در دسترس قرار می‌گیرد. در صورت علاقه‌مندی به کسب اطلاعات بیشتر درباره SmartThings می‌توانید به وبسایت http:///www.smartthings.com رجوع کنید.

فناوری SmartThings چیست؟

فناوری SmartThings می‌تواند امکان زندگی متصل را فراهم کرده و آینده‌ی اینترنت اشیا را هدایت کند. این پلتفرم باز هم‌اکنون از هزاران دستگاه در صدها برند پشتیبانی می‌کند و امکانات فراوانی را در اختیار نوآوران و توسعه‌دهندگانی قرار می‌دهد که به دنبال اتصال یکپارچه در اکوسیستم وسیع اینترنت اشیا هستند.

این شرکت به ارائه عملکرد و قابلیت‌های هوشمند در هر جایی که مصرف کنندگان می‌خواهند و همچنین بهبود تجربه کاربری تعهد دارد. اینک میلیون‌ها نفر در بیش از 200 کشور جهان به صورت روزانه به این فناوری دسترسی دارند و از طریق برنامه آن و انواع محصولات سامسونگ مثل تلفن‌ها، تلویزیون‌ها و لوازم دیجیتال، توانایی خودکار و کنترل کردن جنبه‌های خانه‌های هوشمند خود را دارند.

در SmartThings انعطاف‌پذیرترین پروتکل‌ها مانند استاندارد جدید اینترنت اشیا، Matter ارائه می‌شود. این پلتفرم در سال 2012 میلادی راه‌اندازی شد و دفتر آن در Mountain View کالیفرنیا قرار دارد. SmartThings یکی از اعضای هیات موسس اتحادیه استاندارد اتصال یا Connectivity Standards Alliance است که این سازمان از صدها شرکت ایجاد کننده و ارائه‌دهنده استانداردهای باز و جهانی اینترنت اشیا تشکیل می‌شود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*