ترامپچی Empow

ترامپچی Empow ، یک سدان جذاب دیگر از چین + عکس ویدیو

ترامپچی Empow معرفی شد. این سدان چینی از طراحی جذاب و اسپرت بهره می‌برد. در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی این خودروی چینی را مشاهده کنید.

شرکت گوانگژو اتومبیل گروپ یا گک (GAC) حدود 3 سال قبل در نمایشگاه دیترویت 2019 محصولات متنوعی را به نمایش گذاشت. این خودروساز چینی قصد دارد به بازار آمریکا راه پیدا کند و به همین دلیل اخیرا از خودروهایی با ظاهری جذاب پرده‌برداری کرده است، اما در حال حاضر هیچ یک از آنها موفق به دریافت مجوز برای حضور در بازار آمریکا نشدند. شرکت گک به تازگی در بازار چین از یک سدان جدید پرده برداشت که از طراحی جذابی بهره می‌برد. در ادامه قصد داریم شما را با مشخصات و امکانات سدان ترامپچی Empow آشنا کنیم.

مشخصات ترامپچی Empow

ترامپچی Empow

محصول جدید گک با نام Empow و با برند ترامپچی روانه بازار خواهد شد تا با هوندا سیویک Si و محصولات مشابه این کلاس به رقابت بپردازد. طراحان برای این سدان اسپرت و ارزان‌قیمت طراحی نسبتا جذابی را در نظر گرفتند.

ترامپچی Empow

به طور کلی این خودرو را باید ترکیبی از خودروهای هیوندای/کیا، لکسوس و مرسدس بنز دانست. البته با وجود این که طراحان از محصولات سایر خودروسازان برای طراحی این سدان استفاده کردند، اما طراحی تمام بخش‌ها هماهنگ بوده و نمی‌توان آن را یک کپی‌کاری دانست.

ترامپچی Empow

ترامپچی Empow از یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو بنزینی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 177 اسب بخار و گشتاور 270 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولیدی از این پیشرانه توسط گیربکس 7 سرعت دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو قادر است ظرف مدت 7 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

ترامپچی Empow

کارشناسانی که پشت فرمان این خودرو قرار گرفتند اعلام کردند این سدان چینی در سواری روزمره به اندازه کافی تیز و سریع ظاهر شده، اما فرمان آن از بسیاری از رقبا سبک‌تر است. علاوه بر این، صدای موتور نیز به شکل واضح در کابین شنیده می‌شود، اما این صدا واقعی نبوده و بلندگوهای داخل کابین باعث تقویت صدای ورودی شدند تا سرنشینان حس اسپرت‌تری را تجربه کنند.

بررسی ویدیویی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*