رنو Austral 2022

رنو Austral 2022 هیبرید معرفی شد؛ رقیب اروپایی تویوتا CH-R

رنو Austral 2022 هیبرید در آینده نزدیک جهت رقابت با تویوتا CH-R، نیسان قشقایی و… به عرضه خواهد رسید. در ادامه به ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

رنو به‌تازگی تصاویری را از رنو Austral 2022 هیبرید در حال گذراندن تست‌های نهایی خود با پوشش استتاری به اشتراک گذاشته است. این کراس اوور هیبرید که بر پایه پلتفرم Alliance CMF-CD از نیسان، رنو و میتسوبیشی توسعه پیدا کرده، جایگزین رنو کاجار در بازار اروپا خواهد شد.

رنو Austral 2022 هیبرید بین ماه آپریل تا مه (فروردین تا خرداد 1401) در بازار اروپا عرضه می‌شود تا به رقابت با تویوتا C-HR، فولکس واگن T-Roc، سوبارو XV هیبرید و نیسان قشقایی بپردازد. انتظار می‌رود ماه آینده از این خودرو پرده برداشته شود.

رنو Austral 2022 هیبرید

رنو شاسی بلند سایز متوسط رنو مگان E-Tech را به‌عنوان نماینده تمام الکتریکی خود در بازار اروپا ارائه می‌دهد و این درحالی است که رنو Austral یک خودروی هیبرید برقی-بنزینی مرسوم‌تر در لاین‌آپ این شرکت خواهد بود.

پیشرانه‌های رنو Austral 2022 هیبرید

رنو آسترال 2022 با سه پیشرانه هیبرید مختلف عرضه خواهد شد. رنو تا به اینجا خروجی دقیق این پیشرانه‌ها را اعلام نکرده اما اشاره کرده است که قدرت آن‌ها حداکثر به 200 اسب بخار می‌رسد.

رنو Austral 2022 هیبرید

یکی از این سه پیشرانه رنو Austral 2022 هیبرید، پیشرانه هیبرید E-Tech است که اولین بار در رنو آرکانا در اروپا به کار رفته بود. این پیشرانه که شامل یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر بنزین‌سوز و یک باتری لیتیوم یونی 1.2 کیلووات ساعت 230 ولت است، قدرتی برابر با 146 اسب بخار را به تولید می‌رساند و مصرف سوخت آن 4.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است که آن را به رقیبی برای تویوتا کرولا در این زمینه تبدیل می‌کند. ضمن اینکه خروجی دی‌اکسید کربن آن، 108 گرم در هر کیلومتر اعلام شده است. گفتنی است باتری مذکور شعاع حرکتی 3 کیلومتری در حالت تمام الکتریکی برای رفت و آمدهای درون شهری را ارائه می‌دهد.

گزینه دیگر، یک پیشرانه بنزینی 1.3 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با سیستم میکروهیبریدی 12 ولت است که قابلیت تولید قدرت 140 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتون‌متر را دارد. آپشن سوم و آخر، یک پیشرانه بنزینی 1.2 لیتری 3 سیلندر توربوشارژ با سیستم هیبرید خفیف 48 ولت (Mild Hybrid) است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*