سامسونگ گلکسی S22

هر 3 نسخه گلکسی S22 به نسل جدید محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ویکتوس پلاس مجهز می‌شوند

ظاهراً هر سه نسخه سامسونگ گلکسی S22 به محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ویکتوس پلاس خواهند بود. خانواده Galaxy S22 به زودی معرفی خواهد شد.

شرکت «کورنینگ» (Corning) حدود یک سال و نیم قبل از محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ویکتوس رونمایی کرد و از آن زمان تاکنون در بسیاری از گوشی‌های پرچمدار به کار رفته است. این محافظ اولین بار در گلکسی S20 اولترا مورد استفاده قرار گرفته بود و حال نسخه جدید آن تحت عنوان گوریلا گلس ویکتوس پلاس به‌زودی با سامسونگ گلکسی S22 برای اولین بار ارائه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی S22 اولترا

به گزارش Ice Universe، هر سه نسخه گلکسی S22 شامل گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا از گوریلا گلکس ویکتوس پلاس بهره خواهند برد. البته در حال حاضر مشخص نیست که این محافظ در صفحه نمایش و قاب پشتی استفاده می‌شود یا صرفاً در صفحه نمایش.

یک ماه قبل Ice Universe همچنین گزارش کرده بود که قاب پشتی هر سه نسخه گلکسی S22 از شیشه ساخته شده است. اما حتی اگر خبری از نسخه پلاس نباشد و سامسونگ نسخه قدیمی گوریلا گلس را در قاب پشتی S22 به کار بگیرد، همچنان ارتقایی نسبت به گلکسی اس 21 و اس 21 پلاس محسوب می‌شود که دارای قاب پشتی پلاستیکی بودند. البته گفتنی گلکسی اس 21 اولترا در هر دو قسمت جلو و عقب به گوریلا گلس ویکتوس مجهز بود.

با توجه مشخصات لو رفته سامسونگ گلکسی S22، نسخه اولترای این گوشی پرچمدار از نوعی شیشه ویژه در قاب پشتی برخوردار خواهد بود که توسط شرکت کورنینگ ساخته شده است. این شیشه انعکاس و درخشش را کاهش می‌دهد.

سامسونگ گلکسی S22

با نگاهی به تصاویر منتشر شده از سامسونگ گلکسی S22 که البته می‌توانند ساختگی باشند، قاب پشتی این گوشی مات است. انتظار می‌رود اس 22 و اس 22 پلاس در رنگ‌های صورتی، سبز، مشکی و سفید و اس 22 اولترا در رنگ‌های قرمز مایل به زرشکی (بورگاندی)، سبز، مشکی و سفید عرضه بشوند. همچنین طبق معمول مجموعه‌ای از لوازم جانبی رسمی سامسونگ ارائه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی S22 اولترا

سامسونگ تا به اینجا تاریخ رونمایی سامسونگ گلکسی اس 22 را مشخص نکرده است ولی شنیده‌ها حکایت از این دارند که گوشی پرچمدار جدید سامسونگ 19 بهمن (8 فوریه) رسماً معرفی خواهد شد.

all_three_galaxy_s22_models_will_use_a_new_gorilla_glass_victus

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*