تاخیر در تحویل مدیران خودرو

بدقولی و تاخیر در تحویل مدیران خودرو صدای مشتریان درآورده است

بدقولی و تاخیر در تحویل مدیران خودرو باعث اعتراض مشتریان و خریداران شده است. در این مطلب جزئیات این ماجرا را بررسی می‌کنیم.

مشتریان مدیران خودرو بابت تاخیر چند ماهه در دریافت خودروهای ثبت نامی از این شرکت به شدت عصبانی هستند. بسیاری از کسانی که در طرح‌های فروش مدیران خودرو شامل خودروهای چری و ام وی ام ثبت نام کرده‌اند، ماه‌هاست که خودروی ثبت نامی خود را تحویل نگرفته‌اند. این در حالی است که مدیران خودرو در زمان ثبت نام، وعده تحویل دو هفته‌ای تا یک ماهه را داده بود، ولی حالا نه تنها خیلی از این خودروهای ثبت نامی به مشتریان تحویل داده نشده، بلکه مسئولان این شرکت و نمایندگی‌های مدیران خودرو، پاسخگوی مشتریان نیز نیستند.

مشتریان ناراضی چه می‌گویند؟

یکی از مشتریان می‌گوید نزدیک به 4 ماه است که از زمان تحویل خودرو می‌گذرد، اما وعده مدیران خودرو برای تحویل خودرو محقق نشده و از سوی دیگر اگر اقساط خودرو را به شرکت لیزینگ طرف قرارداد با نمایندگی نپردازیم، مشمول جریمه سنگینی می‌شویم. یکی دیگر از مشتریان گفته چهار ماه از ثبت نام در سایت مدیران خودرو می‌گذرد و من یک دستگاه ام وی ام ایکس 33 اس ثبت نام کردم، اما در این چهار ماه هیچ دلیل منطقی و قانونی به خاطر تاخیر در تحویل خودرو نیاورده‌اند. او اضافه کرد هر هفته برای پیگیری به نمایندگی مدیران خودرو می‌روم، اما هر بار می‌گویند برو و چند روز دیگر بیا.

تاخیر در تحویل مدیران خودرو

مشتری دیگری هم اظهار کرده در قرارداد ما با مدیران خودرو زمان تحویل را 30 روز کاری اعلام کرده بودند، اما نمایندگی‌ها برای جذب مشتری می‌گفتند دو هفته‌ای یا 10 روزه خودرو را تحویل می‌دهند. حتی در تبلیغات می‌گفتند خرید خودرو از این شرکت نیازی به ضامن ندارد، اما در زمان ثبت نام و پس از اخذ مدارک، امضای یک نفر به عنوان شاهد را ضروری دانستند و گفتند یک شخص دیگر باید پشت چک‌هایی که به مبلغ بدهی به شرکت مدیران خودرو است را به عنوان ضامن امضا کند.

خریدار بعدی در رابطه با بدقولی‌ها و تاخیر در تحویل مدیران خودرو بیان کرد نمایندگی‌ها و دفتر مرکزی این شرکت، عدم صدور مجوز گمرک را دلیل تاخیر در تحویل اعلام کردند. بعد از مدتی، دلایل دیگری مانند ارسال نشدن اسناد تعهدات ارزی به بانک توسط شریک چینی را آوردند. در نهایت هم به ما گفتند به خاطر پرداخت نشدن عوارض گمرکی توسط شرکت مدیران خودرو، پرونده دادگاهی تشکیل شده و مدیران خودرو تعداد زیادی از اسناد خودروهایی که تولید کرده بود و باید به مشتریان تحویل می‌داد را به عنوان وثیقه به دادگاه سپرده است.

تاخیر در تحویل مدیران خودرو

مشتری دیگری هم به یک مورد جالب اشاره می‌کند. او می‌گوید زمان تحویل خودرو به خریدار روی فاکتور شرکت، زمان فاکتور شدن خودرو است؛ در حالی که در آن زمان خودرویی به ما تحویل داده نشده است. بعد از فاکتور شدن خودرو باید فرایند بیمه و پلاک و ارسال شدن خودرو انجام شود که این‌ها مدتی زمان می‌برد. قصد شرکت از این کار، نپرداختن سود تاخیر به مشتریان است.

کاربران زیادی هم به گجت نیوز پیام ارسال کرده‌اند و خواستار پیگیری تاخیر در تحویل مدیران خودرو شده‌اند. به عنوان مثال یکی از کاربران گفته بیش از یک ماه است که از موعد تحویل خودرو می‌گذرد و شرکت مدیران خودرو و لیزینگ‌ها پاسخگو نیستند و فقط می‌گویند مجوز گمرک صادر نشده است.

دلیل تاخیر در تحویل مدیران خودرو چیست؟

زمانی شرکت مدیران خودرو به خاطر تحویل فوری خودروها به مشتریان معروف بوده، اما مدتی است که بدقولی‌های زیادی را از این شرکت می‌بینیم و مشتریان بسیار ناراضی هستند. مدیران خودرو در سال 98 و 99 با وجود تحریم‌ها و مشکلات بسیار زیادی که در کشور وجود داشت، اقدام به ثبت نام خودروهای خود با تحویل یک ماهه، 45 روزه و 2 ماهه کرد. در سال 99 نیز فروش فوری محصولات این شرکت، حتی با شرایط اقساطی ادامه پیدا کرد، اما شرایط در سال 1400 عوض شد و انجام نشدن تعهدات مدیران خودرو صدای مشتریان را درآورده است.

تاخیر در تحویل مدیران خودرو

به نظر می‌رسد سه عامل اصلی در تاخیر در تحویل مدیران خودرو دخیل باشد. یکی از این عوامل، واگذار شدن پرداخت تسهیلات مدیران خودرو به شرکت‌های لیزینگ مختلف است که باعث شده ثبت نام، تایید مدارک و پرونده مشتریان بسیار طولانی‌تر شود. دلیل دوم، مشکلات اسناد و مدارک و مجوزهای ترخیص است. به نظر می‌رسد خودروهای شرکت مدیران خودرو برای ترخیص به اسناد و مدارک گمرکی نیاز دارد که این فرایند بنا به دلایلی با مشکل روبه‌رو شده و صدور مجوز ترخیص را به تاخیر انداخته است.

مشکل سوم ظاهرا به تحریم‌ها و مشکلات حمل و نقل بین‌المللی مربوط می‌شود. مدتی پیش پیامکی از سوی مدیران خودرو برای برخی خریداران در صف انتظار ارسال شد که حاوی متن زیر بود:

نظر به تحریم سازمان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، فرایند تحویل خودروی شما در اثر این اقدام که از مصادیق فورس ماژور است به تاخیر افتاده است. ضمن اعتذار و با عنایت بر اثربخشی مساعی انجام شده، به استحضار می‌رساند که خودروی شما تا سه ماه آینده تحویل خواهد شد.

مدیران خودرو در این پیام خود به برخی مشتریان، تحریم‌ها و فورس ماژور بودن آن را دلیل تاخیرها دانسته و مسئولیت را از خود سلب کرده است؛ در حالی که تحریم کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران موضوع تازه‌ای نیست و مدت‌هاست که از این اتفاق می‌گذرد.

تاخیر در تحویل مدیران خودرو

در هر صورت مدیران خودرو این روزها بسیار فعال است، از زیربرند جدید فونیکس رونمایی کرده و خودروهای جدیدی مانند آریزو 6 پرو، تیگو 8 پرو و تیگو 7 پرو را معرفی کرده یا به زودی رونمایی می‌کند؛ اما اگر این شرکت می‌خواهد موفقیت‌های بیشتری را کسب کند باید خوش‌قول‌تر باشد و خودروهای ثبت نامی را به موقع یا حداقل با کمترین میزان تاخیر به مشتریان تحویل دهد.

اگر شما نیز از مشتریان مدیران خودرو هستید و از بدقولی‌ها و تاخیر این شرکت در تحویل خودروهای ثبت نامی گله دارید، می‌توانید نظر خود را در بخش کامنت‌های این مطلب با ما و دیگر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید. در صورتی که مدیران خودرو نیز توضیحی درباره این اتفاقات داشته باشد، ما آن را دریافت کرده و در گجت نیوز منتشر می‌کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. سلام من x22 درتاریخ 17 فروردین ثبت نام کردم با صد دفعه بانک رفتن به دلیل مشکل کد ملی مدیران خودرو بالاخره 30 فروردین مدارک ثبت شد که البته لازمه از پرسنل بانک تجارت صرفا نشکر کنم که دلسوزانه پیگیر کار من بودند.7 تیر موعد تحویل بود ولی تا امروز هیچ خبری نیست غیر از کارت سوخت همه مدارک هم دستم رسیده میخوام هفته اینده بیمه رو بزارم توجیبم و سوار برگ سبز بشم و برم دفتر مرکزی هر چی لایقشون هست بارشون کنم خدا شاهده تو این وضعیت اقتصادی که دولت پدر ما رو دراورده روزی خودم و خانواده نزدیک 250 هزارتومان پول ایاب ذهاب میدیم ای ننگ بر شما و کارخانه رانتیتون و مدیران بی لیاقت و مثل دولت بیسوادتون که فقط میتونید جیب مردم و بزنید . صرفا من فقط از مدیران خودرو خرید کردم به دلیل اینکه نخوام طرف خودروساز اشغال دولتی برم اینم شده مثل همون دوتا اشغال دونی . ببخشید از درج الفاظ رکیک خداشاهده صبرم تمام شده تو این مملکت فقط باید طلب مرگ کرد

  2. سلام
    بنده هم از مشتری های قدیمی مدیران هستم به حساب گذشته در طرح جایگزینی ماشین خودم رو دادم که چند هفتگی ماشین صفری جایگزین به بنده بدهند الان سه ماه میگزره قسط هم میدم اما یکی نیست که یک جواب درست و درمان به ما بدهد اگر هم چند بار پیگیر میشوم به من میگن برو شکایت کن باید صبر کنی انگار تو تو این مملکت زندگی نمیکنی سه ماه هشتصد میلیون تو حسابشون هست ماشین خودم رو هم جلو چشمام با چند ده میلیون فایده فروختن اگر جوابی هم ازشون میخوام میگن هر کاری که دوست داری بکن همه ایران هم خبر دارن هست که مدیران چه بر سر مشتریان خود اورده ولی یکی پیدا نمیشه کاری بکنه روز روشن ماشین رو از زیر پا زنو بچم کشیدن بیرون هیچ کاری هم از دستم نمیاد لطفا شما درد مارو پیگیر باشید ممنون

  3. منم الان سه ماه هست خودرو تحویل نمیدن . امروز فردا میکنن عجب ادم های کثافتی هستن . پول مردم گرفتن خودرو را تحویل نمدین . 45 روز کاری میشه پنج ماه مردم اگاه باشید این شرکت مدیران خودرو فقط داره کلاه برداری میکنه . همه قرارد را هم جوری تنظیم میکنن تا مشتری نتونه ازشون شکایت کنه / نخرید از شرکت بیچاره میشید من همه نامی از مدیران خودرو بیاد به همه میکم ابرویشان را میبرم . یدونه شماره دارن که زنگ میزنی نیم ساعت باید منتظر بمونی تتا جواب بدن . اونی جواب میده خودش هم نمی دونه چی میگه . نمایندگی هم فقط پول میگیره بهشون این امکان ندادن که بگه کی خودرو تحویل داده میشه . به قران پام برسه مدیران خودرو ابروی همشون میبرم

  4. ننگ بر مدیران خودرو

    روی هیچ کدوم از زمان های تحویل مدیران خودرو نمی شه حساب کرد. فقط بلدند الکی فاکتور کنند تا خصارت ندند.
    به امور مشتریان هم زنک می زنی فقط بلدن بگن که دیر شده خب خسارت می گیرید.
    الان یک ماه از فاکتور هم گذشته هنوز تحویل نشده.

  5. خدا ازشون نگذره به من گفتن 20 روزه تحویلی میدیم الان نزدیک 3 ماهه منتظر هستم هنوز هم تحویل نگرفتم اقساطش رو هم واریز نکردم ولی مبلغ زیادی رو باید بعنوان جریمه دیر کرد پرداخت کنم . مملکت بی در و پیکره کسی به داد مردم نمیرسه یه ماشین کیفیت پایین چینی رو میخری جند برابر باید پول بدی اینم خدماتشونه . خدایا خودت به دادمون برس . این همه کشور آخه چرا باید تو این خراب شده به دنیا میومدیم

  6. این نمایندگی جلیل مصیح اصفهان کلک و هقه باز هستن تو برج 9 مبلع 357بحساب خوده نمایندگی واریز کردم بعداز مدتی تازه فهمیدم نمایندگی پول منو بحساب مدیران خودرو واریز نکرده اومده خودور جایگزین کرده مبلغ 120 میلیون بحساب مدیران خودرو زده مبلغ 170 چک داده برا آخر برج 11 الباقی پولمم معلوم نیست هر وقت هر میرم نمایندگی جواب سر بالا میدن جوابگو نبودن تهران هم زنگ میزنم اونجا جوابگو نیستن دوستان حواستون جمع کنین پول بحساب نمایندگی واریز نکنین پول فقط فقط به حساب خود مدیران خودرو واریز کن اینم شماره قرارداده 1083056

  7. من در تاریخ 18 آذر ثبت نام کردم به منم میگن معلوم نیست تا کی تحویل بگیری اتفاقا به crm هم زنگ زدم با پرویی میگه جریمه میدیم بهت
    والا نمیدونم چکار باید انجام بدیم

  8. مدیران خودرو به سرنوشت شرکت رامک خودرو دچار شده و در معرض ورشکستی قرار داره، فعال شدن جدیدشان و تبلیغات روزهای اخیرشان هم برای دریافت پول جدید و نجات از ورشکستگی است. در ۶ ماه اخیر هیچ ماشینی تحویل نداده اند ولی مرتب در حال دریافت پول از مردم هستند. امیدوارم رسانه ها به این داستان ورود کنند

  9. سلام.
    ۹ آذر به صورت نقدی آریزو ۵ جدید ثبت نام کردیم. هنوز فاکتور نشده و مشخص نیست کی تحویل میشود. متاسفانه نمایندگی و تلفن و ایمیل ارتباط با مشتریان پاسخگو نیستند.
    یک بار بعد از ۳۰دقیقه انتظار موفق به تماس تلفنی شدیم که گفتند مشکل ترخیص گمرکی دارند و معلوم نیست کی حل شود. درخواست فسخ و عودت پول کردم . میگویند امکان پذیر نیست. این شیوه پاسخگویی واقعا باعث تاسف است.
    اگر صداقت داشتند ابتدا باید میگفتند که مشکل دارند و ممکن است تحویل با تاخیر انجام شود.
    قطعا این اولین و اخرین بار است که از مدیران خودرو خرید کنم. به همه هم خواهیم گفت که از اینا خرید نکنند. فردا روز که رقابت بیشتر شد خواهیم دید اثر این کارشان را

  10. ۸ آذر خودروی آریزو ۵ نیوفیس رو نقدا خریداری کردم. نمایندگی (تهران) با وعده تحویل نهایتا ۱۰ روزه پول رو از من گرفت. حدود یه هفته بعد شاسی ماشین مشخص شد اما الان بعد از گذشت بیش از ۴۷ روز هنوز ماشین من فاکتور نشده. تازه بعد از فاکتور شدن، مراحلی مثل صدور بیمه نامه، صدور پلاک، ارسال مدارک و ارسال خودرو داره که هر کدام از این مراحل روزها زمان میبره. یعنی من خیلی خوش‌شانس باشم، قبل از عید تحویل میگیرم ماشن رو که میشه حدود ۱۰۰ روز (باز هم تاکید میکنم که به من وعده تحویل ۱۰ روزه داده بودن). متاسفانه کسی هم جوابگو نیست و شماره های Crm هم کلا از دسترس خارجه و کسی جواب نمیده.
    در هر صورت، با این فرمون که مدیران خودرو میره جلو، تهش میرسه به سایپا و ایران خودرو. ما میمونیم و ۲۵ سااااال توافق با چین…

  11. من۱۷ آبان ۱۴۰۰ باتکمیل پرونده و پرداخت وجه ثبت نام را انجام دادم و تا امروز ۲۵ دیماه از مدیران خودرو جواب سربالا می‌شنوم دروغ به هرشکل قبح ذاتی داره مخصوصا سر کارگذاشتن دیگران قرارشان یک ماه بود شما قضاوت کنید هرروز وعده سرکاری می‌دهند وعده ی وصلم به فردا آن پری پیکر دهد از آن ترسم که فردا وعده دیگر دهد معلوم نیست تو این مملکت کی پاسخگو است .

  12. به نظر من مهمترین موضوع گرفتن پول از مشتری با وعده های بسیار زیبا و عناوین مختلف می باشد .من سال ۹۸ باشرایط لیزینگ x33ثبت نام کردم وکلیه مدارک چکها و ضامن هام آماده سریع انجام شد و قرار بود یک ماهه خودرو تحویل بدهند متاسفانه ۵ماه طول کشید ودر خرداد ۹۹ با سررسید دوقسط وپرداخت دوقسط وگذشت ۶ماه ازبیمه بدنه وثالث جزء خوش شانس ترین ها تحویل گرفتم

  13. سلام من سه ماه هست که ایکس 22 ثبت نام کردم 17 آبان 1400پول واریز کردم قرار بود که دو هفته خودرو تحویل بگیرم بعد از گذشت 3 ماه به نمایندگی مدیران خودرو شیراز مراجعه کردم میگن ما ماشین نداریم تحویلت بدهیم مگه ما آدم نیستیم که پولمون را شما بخورید وان جوری جوابمون بدهید مگه این مملکت قانون نداره ما باید از کجا شکایت مدیران خودرو را بکنیم لطفا اصلاع رسانی کنید