اولین تبلت اوپو

اولین تبلت اوپو با این مشخصات در راه است

اولین تبلت اوپو به زودی رونمایی می‌شود. بنچمارک‌ها نشان می‌دهد شرکت چینی Oppo می‌خواهد یک تبلت با مشخصات میان‌رده رو به بالا را وارد بازار کند.

ظاهراً اوپو به زودی از نخستین تبلت خودش رونمایی خواهد کرد. یک بلاگر هندی ادعا می‌کند که اولین تبلت اوپو در نیمه نخست سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه خواهد شد. اینطور به نظر می‌رسد که این ادعا درست باشد، چرا که MySmartPrice این تبلت را با شماره مدل OPD2101 در وب‌سایت Geekbench رویت کرده است.

اما علاوه بر امتیازهای بنچمارک، پلتفرم Geekbench به برخی از مشخصات فنی ابن تبلت نیز اشاره کرده است. این وب‌سایت نشان می‌دهد که تبلت اوپو به پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام با پردازشکر گرافیکی Adreno 650 مجهز خواهد بود. این فهرست همچنین تجهیز این تبلت به ۶ گیگ رم و اندروید ۱۱ را هم تأیید می‌کند؛ اگرچه مشخص نیست فقط با همین نسخه عرضه می‌شود یا باید انتظار ظرفیت‌های رم دیگری را هم داشته باشیم.

اما بد نیست به امتیازهای کسب شده توسط این تبلت در بنچمارک گیک‌بنچ هم اشاره کنیم. این دیوایس موفق شده در حالت تک هسته‌ای ۴۵۸۲ امتیاز و در حالت چند هسته‌ای ۱۲۲۵۹ امتیاز را به نام خودش ثبت کند.

منابع مختلفی در مورد این تبلت صحبت کرده‌اند. به طو. مثال یک منبع می‌گوید این تبلت با توان ۳۳ واتی شارژ می‌شود، به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز است و در جلوی آن هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی قرار دارد.

در همین حال، وان پلاس به عنوان شرکت خواهرخوانده اوپو هم در نیمه نخست سال جاری میلادی از اولین تبلت خودش رونمایی می‌کند. جالب اینجاست که محدوده قیمتی تبلت این دو برند مشابه هم خواهد بود؛ ولی هنوز تاریخ دقیق عرضه آن‌ها مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*