آیفون SE پلاس 5G

آیفون SE پلاس 5G، نام نسخه 2022 آیفون SE اپل خواهد بود

یک افشاگر ادعا می‌کند نسخه بعدی گوشی آیفون اس ای، آیفون Se پلاس 5G است. او همچنین جزئیات دیگری از گوشی iPhone SE+ 5G را هم فاش کرده است.

Ross Young، تحلیلگر کمپانی DSCC با گزارش جدیدی در مورد نسل آینده گوشی اقتصادی آیفون SE اپل بازگشته است؛ اسمارت فونی که قرار است طی ماه‌های پیش رو رسماً رونمایی شود.

راس یانگ در توییتی از این گوشی با نام آیفون SE پلاس 5G نام برده است و همانطور که از نامش پیداست، این نخستین گوشی سری آیفون اس ای با پشتیبانی از شبکه موبایل 5G خواهد بود. یانگ بر این باور است که گوشی iPhone SE+ 5G همچنان به یک نمایشگر 4.7 اینچی مجهز است.

این اولین باری است که یک افشاگر از نام نهایی نسخه 2022 آیفون SE اپل صحبت می‌کند. او همچنین می‌گوید استفاده از اصطلاح 5G در نام این گوشی کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ زیرا آخرین باری که اپل این کار را انجام داده بود، به 15 سال پیش و گوشی آیفون 3G بازمی‌گردد.

راس یانگ در این توییت، در مورد یک آیفون SE دیگر نیز صحبت کرده است که پیشتر گفته می‌شد سال 2024 عرضه خواهد شد. این تحلیلگر معتقد است که سال 2023 اپل از یک آیفون اس ای جدید با نمایشگر 5.7 اینچی رونمایی می‌کند. این اولین بار است که یک آیفون به نمایشگر 5.5 اینچی مجهز می‌شود. مدل‌های قدیمی‌تر آیفون مثل آیفون 6 پلاس که با پسوند «پلاس» عرضه می‌شدند، نمایشگر 5.7 اینچی داشتند. سپس اپل با گوشی آیفون 12 پرو مکس خود پسوند پلاس را کنار گذاشت و پسوند «مکس» را جایگزین آن کرد و روی گوشی خود از یک نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی استفاده کرد.

اما برخی دیگر از تحلیلگران اعتقاد دیگری دارند. Ben Lovejoy در اکتبر گذشته عنوان کرد که منطقی نیست وقتی این شرکت پسوند Plus را کنار می‌گذارد و برای آیفون‌های جدید دارای نمایشگر بزرگ‌تر خودش از پسوند Max استفاده می‌کند، دوباره بخواهد از پلاس استفاده کند.

آیفون SE پلاس 5G بهار پیش رو معرفی می‌شود

به هر ترتیب، آیفون اس ای بعدی که بهار پیش رو معرفی می‌شود علاوه بر یک نمایشگر 4.7 اینچی و پشتیبانی از شبکه موبایل 5G، به چیپست A15 Bionic اپل نیز مجهز است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*