تاریخ دقیق رونمایی از سری گلکسی S22 لو رفت

اطلاعات منتشر شده از سری گلکسی S22 بسیار زیاد هستند و حالا زمان دقیق معرفی این سری مورد انتظار توسط سامسونگ افشا شده است.

سامسونگ شرکتی بزرگ است و با توجه به عظیم بودن زنجیره تامین، تولید و تحقیق و توسعه، نمی‌تواند به خوبی از اطلاعات مربوط به محصولاتش پیش از معرفی حفاظت کند. بیشتر مطالب فاش شده درباره محصولات سامسونگ، توسط افشاگران رسانه‌ای می‌شود اما گاهی خود سامسونگ نیز در افشای این اطلاعات نقش دارد. حالا کدهای موجود در وبسایت رسمی شرکت سامسونگ، اطلاعات مربوط به زمان معرفی سری گلکسی S22 را به صورت ناخواسته فاش کرده‌اند.

تقریبا تمام اطلاعات مربوط به سری گلکسی S22 فاش شده‌اند!

مراسم آنپکد بعدی سامسونگ، یکی از مهم‌ترین رویدادهای امسال سامسونگ است. در این رویداد، سری مورد انتظار گلکسی S22 سرانجام معرفی خواهد شد. انتظار داریم گلکسی S22، یکی از بهترین گوشی‌های امسال باشد. TechInsider، متوجه تغییراتی در کدهای وبسایت رسمی سامسونگ شده است. در این کدها که پس از مدتی حذف شدند، اطلاعاتی وجود دارد که زمان رویداد آنپکد 2022 سامسونگ را فاش می‌کند.

سری گلکسی S22

پیش از این در مطالبی، تاریخ نهم ماه فوریه به عنوان تاریخ معرفی سری گلکسی اس 22 سامسونگ اعلام شده بود. حالا کدهای وبسایت سامسونگ نیز این موضوع را تایید می‌کنند و در روز بیستم بهمن ماه و ساعت 18:30 دقیقه، سامسونگ پرچم‌دارهای جدید و قدرتمندش را رونمایی خواهد کرد.

مدت‌ها است این طور به نظر می‌رسد که حتی سامسونگ نیز دیگر اهمیتی به درز اطلاعات مربوط به محصولاتش نمی‌دهد. در کنار افشای تصاویر سری گلکسی S22، اطلاعات مهم سخت‌افزاری و حتی خبر افزایش قیمت این سری نیز پیش از رویداد آنپکد 2022 به صورت غیررسمی رسانه‌ای شده‌اند.

مشخصات سری گلکسی اس 22 سامسونگ

اگر اخبار فاش شده درست از آب در بیایند، در سری گلکسی S22 سامسونگ شاهد استفاده از تراشه اگزینوس 2200 خواهیم بود. سامسونگ در تولید این تراشه با AMD همکاری‌های گسترده‌ای داشته و پردازنده گرافیکی این تراشه، AMD Mobile Radeon GPU با پشتیبانی از RDNA2 خواهد بود.

گفته می‌شود در سری گلکسی اس 22 سامسونگ، از دوربین اصلی سه‌گانه استفاده خواهد شد. ماژول دوربین این سری به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید و یک دوربین تله فوتو با پشتیبانی از زوم اپتیکال سه برابری مجهز می‌شود. نسخه اولترای این سری، به نوعی جانشین معنوی سری گلکسی نوت خواهد بود. این گوشی به جایگاه ویژه قلم اس پن مجهز است و در زمینه طراحی، تفاوت‌هایی با دو نسخه دیگر سری گوشی‌‌های پرچمدار سال 2022 سامسونگ خواهد داشت. این مدل به جای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، از حسگر 108 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

سری گلکسی S22

از جمله دیگر ویژگی‌های این سری می‌توان به پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی نمایشگر، اسپیکرهای استریو، شارژ سریع، شارژ بی‌سیم و گواهی ضدآب و گرد و غبار اشاره کرد.

دیگر ویژگی‌های سری گلکسی اس 22 سامسونگ

نسخه اولترا سری گلکسی S22 سامسونگ به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود و از شارژ سریع 45 واتی، پشتیبانی خواهد کرد. با این که شارژ سریع 45 واتی در مقایسه با سرعت شارژ 120 واتی گوشی شیائومی 11T پرو که شارژ کاملش در تنها 23 دقیقه انجام می‌شد چندان قدرتمند به نظر نمی‌رسد اما در مقایسه با گلکسی S21 با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی، این مورد پیشرفتی قابل قبول است. دیگر مشخصات این سری را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

  • سامسونگ گلکسی S22
    • 8  گیگابایت رم (LPDDR5X)
    • 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت حافظه داخلی
    • عرضه در رنگ‌های: سفید، مشکی، زر گلد، سبز
  • سامسونگ گلکسی S22 Plus
    • 8 گیگابایت رم (LPDDR5X)
    • 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت حافظه داخلی
    • عرضه در رنگ‌های: سفید، مشکی، زر گلد، سبز
  • سامسونگ گلکسی S22 Ultra
    • 12 یا 16 گیگابایت رم
    • گزینه‌های موجود برای حافظه داخلی: 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، یا 512 گیگابایت (و احتمالا یک ترابایت)
    • عرضه در رنگ‌های: قرمز تیره، مشکی و سفید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*