بی خوابی در ایستگاه فضایی بین المللی !

بدون شک برای شما هم بارها پیش آمده که بی خوابی به سرتان بزند.خب در این مواقع ممکن است کارهای زیادی انجام دهیم.مثلا چرخی در اتاق خواب بزنیم و یا از پنجره اتاقمان نگاهی به بیرون بیندازیم.حالا تصور کنید که در ایستگاه فضایی بین المللی باشید و بی خوابی به سرتان بزند.به راستی که یکی از زیباترین مناظر هستی را از پنجره اتاق خواب خود تماشا خواهید کرد.

چندی پیش یکی از فضانواردان ساکن ایستگاه فضایی بین المللی ( ISS ) که برای انجام ماموریت یکساله در این ایستگاه ساکن است بی خوابی به سرش زد و در نتیجه تصمیم گرفت از پنجره اتاق خود نگاهی به بیرون بیندازیم.

وی پس از دیدن منظره رویایی پیش روی خود ، با کمک دوربین های فوق حرفه‌ای ایستگاه فضایی بین المللی تصویری شگفت انگیز را به ثبت رساند که زیبایی‌های هستی را به همراه گرد و غبار و گازهای داغ موجود در فضای میان ستارگان را به زیبایی هر چه تمامتر در کهکشان راه شیری نشان می‌دهد .

لازم است بدانید که رصد ستارگان و عکاسی از فضا و دیدن عجایب فضایی یکی از مزایای زندگی و کار فضانوردان در ایستگاه فضایی محسوب می شود که فضانوردان ساکن در ایستگاه فضایی یکی از تفریحاتشان همین کار است.

منیع: nasa

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*