کارت ملی هوشمند

خبر خوب برای کسانی که منتظر دریافت کارت ملی هوشمند هستند

به گفته هاشم کارگر، رئیس سازمان ثبت احوال کشور،‌ طی هفته گذشته بیش از ۲۵۰ هزار قطعه کارت ملی هوشمند در کشور صادر شده است.

هاشم کارگر، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به این که خط تولید کارت ملی هوشمند مجددا در هفته گذشته راه‌اندازی شده است، بیان کرد بیش از ۲۵۰ هزار قطعه کارت ملی بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به منظور انجام تعهدات سازمان صادر شده است.

به گفته کارگر،‌ سازمان ثبت احوال قصد دارد سرعت این فرآیند را به منظور انجام تعهدات پیش‌بینی شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن افزایش دهد.

راه‌ اندازی مجدد خط تولید کارت ملی هوشمند

رئیس سازمان ثبت احوال با اشاره به سازماندهی دوباره امکانات و بسیج ظرفیت‌های موجود در کشور، عنوان کرد حمایت‌های همه‌جانبه و پیگیری‌های شبانه‌روزی وزیر کشور، در راه اندازی مجدد این خط تولید تأثیر به‌سزایی داشته است.

بنا بر اعلام روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل سازمان ثبت احوال کشور، مدت زیادی بود که خط تولید کارت ملی هوشمند به دلیل تحریم‌های اعمال شده و عدم تخصیص اعتبارات به حالت نیمه فعال درآمده بود و حتی در زمانی نیز به صورت کامل تعطیل شده بود؛ اما طی ماه گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته در وزارت کشور و سازمان ثبت احوال، این خط تولید مجددا آغاز به کار کرده است و دوباره شاهد از سرگیری عرضه کارت ملی جدید به مردم خواهیم بود.