قوی ترین دستگاه ماینر

قوی ترین دستگاه ماینر جهان معرفی شد؛ با انت ماینر S19 پرو پلاس Hyd آشنا شوید

قوی ترین دستگاه ماینر جهان توسط شرکت بیت مین معرفی شد. در ادامه با مشخصات و ویژگی‌های انت ماینر S19 پرو پلاس Hyd آشنا خواهیم شد.

بیت مین (Bitmain) که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دستگاه‌های استخراج بیت کوین در دنیا شناخته می‌شود به تازگی از دستگاه ماینر جدیدی با نام انت ماینر S19 پرو پلاس Hyd پرده برداشت که با هش ریت 198 تراهش بر ثانیه باید آن را به عنوان قوی ترین دستگاه ماینر جهان دانست. شرکت بیت ماین برای این دستگاه سیستم خنک‌کننده مایع نیز در نظر گرفته است تا عملکرد آن بهینه شود.

آشنایی با قوی ترین دستگاه ماینر جهان

قوی ترین دستگاه ماینر

طبق اعلام شرکت بیت مین، این دستگاه از هشت ریت 198 تراهش بر ثانیه بهره می‌برد و مصرف انرژی حدود 5445 وات را به همراه دارد. همچنین بازده انرژی آن نیز حدود 27.5 ژول بر تراهش اعلام شده است. برای این دستگاه جدیدترین فناوری خنک‌کننده مایع در نظر گرفته شده که می‌تواند سطح جدیدی از این فناوری را ارائه دهد. در حال حاضر بیت مین قیمت این دستگاه را اعلام نکرده است، اما این دستگاه از ماه می تا سپتامبر 2022 به مشتریان عرضه خواهد شد.

طبق توصیه بیت مین، ریگ‌های ماینینگ باید از واحد نگهداری Antspace HK3 استفاده کنند؛ این واحد می‌تواند 210 واحد Antminer S19 Pro+ Hyd را میزبانی کند. همچنین ابعاد این دستگاه 410 در 196 در 209 میلی‌متر اعلام شده و وزن آن نیز حدود 17.5 کیلوگرم است.

قوی ترین دستگاه ماینر

در صورتی که بیت مین اطلاعات درستی را از این دستگاه ارائه کرده باشد، این دستگاه قدرتمندترین ریگ ماینینگ را ارائه می‌دهد و حتی توانایی شکست نسل بعدی قدرتمندترین ماینر این شرکت با هش ریت 140 تراهش بر ثانیه را نیز خواهد داشت. هم‌اکنون، انت ماینر S19 پرو با هش ریت 110 تراهش بر ثانیه و ++Microbt Whatysminer M30S با هش ریت 112 تراهش بر ثانیه به عنوان قوی ترین دستگاه‌های ماینر جهان موجود در بازار محسوب می‌شوند.

گفتنی است بیت مین مدتی قبل از ماینر انت ماینر S19 XP با هش ریت 140 تراهش بر ثانیه نیز پرده برداشت که البته قرار است در جولای 2022 به بازار عرضه شود. با توجه به توانایی‌های این دستگاه و همچنین مدل پرو پلاس Hyd می‌توان گفت ماینرها از این دستگاه‌ها به شکل چشمگیری استقبال خواهند کرد.