رندرهای خانواده گلکسی S22 سامسونگ

بهترین تصاویر خانواده گلکسی S22 سامسونگ منتشر شد

این‌ها بهترین تصاویری هستند که تاکنون از خانواده گلکسی S22 سامسونگ منتشر شده است. این تصاویر، نسخه نهایی گوشی‌های سامسونگ را به نمایش می‌گذارند.

بدیهی است با توجه به انبوه شایعات و افشاگری‌هایی که اخیراً شنیده می‌شود، تقریباً با تمام جزئیات گوشی‌های خانواده گلکسی S22 سامسونگ آشنایی پیدا کرده‌ایم؛ اما همیشه فضا برای کسب اطلاعات دقیق‌تر توسط ایوان بلس (بزرگ‌ترین افشاگر دنیای موبایل) وجود دارد.

این افشاگر که با نام کاربری evleaks در توییتر فعالیت می‌کند، امروز تصاویری را منتشر کرده که ادعا می‌کند مربوط به نسخه نهایی گوشی‌های پرچمدار آینده سامسونگ است. ما در مورد تصاویری از سه گوشی گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا در تمام رنگ‌ها، زوایا و تمام طرف‌ها صحبت می‌کنیم.

این تصاویر، رندرها و عکس‌هایی که پیشتر از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به بیرون درز کرده بودند را تأیید می‌کنند. این رندرهای باکیفیت، می‌توانند تمام جزئیات طراحی روی این گوشی‌ها را به تصویر بکشند تا هیچ چیزی از قلم نیفتد.

رندرهای نسخه اصلی گلکسی S22 سامسونگ

تصاویر زیر می‌توانند نسخه اصلی گوشی اس ۲۲ را در چهار رنگ متفاوت به نمایش بگذارند. یکی از زیباترین نسخه‌های این گوشی، رنگ سبز آن است. هرچند نسخه صورتی/ طلایی (یا شاید هم رزگلد سابق) هم زیبایی منحصر به فردی دارد، در حالی که دو نسخه سفید و مشکی هم رنگ‌های مناسب کلاسیک پسندان هستند.

رندرهای گلکسی S22 سامسونگ

هیچ چیز دیگری در مورد طراحی این گوشی وجود ندارد که شما را شگفت زده کند. از نمایشگر ۶.۰۶ اینچی آن گرفته تا حاشیه‌های بسیار باریک دور نمایشگر، قاب شیشه‌ای پشتی و دوربین سه‌گانه پشتی از جمله مواردی هستند که بارها تأیید شده‌اند.

رندرهای گلکسی +S22 سامسونگ

اشتباه نکنید، این عکس‌ها تکراری نیستند. این رندرها مربوط به نسخه پلاس گوشی اس ۲۲ هستند که حداقل در یک نگاه شباهت بسیار زیادی با برادر کوچک‌تر خودش دارد و در چهار رنگ مشابه با آن عرضه می‌شود. این به عنوان وجه تمایز بین یک مدل کوچک‌تر و ارزان‌تر با یک مدل بزرگ‌تر و گران‌تر، اشتباه استراتژیکی به نظر می‌رسد.

رندرهای گلکسی S22 Plus سامسونگ

انتظار می‌رود دو مدل معمولی و پلاس از سیستم دوربین مشابهی برخوردار باشند و حتی ظاهر ماژول دوربین آن‌ها نیز با یکدیگر شبیه است؛ اما از آنجا که گوشی‌های جمع و جور ممکن است مشتریان خاص خودشان را داشته باشند، نسخه ۶.۵۵ اینچی پلاس می‌تواند گزینه بهتری برای خرید باشد.

بله مدل گلکسی اس ۲۲ غیر پلاس با توجه به استانداردهای سال ۲۰۲۲ یک گوشی «کامپکت» به نظر می‌رسد، اما تفاوت قیمت بین این دو مدل ممکن است به قدری کم نباشد که انتخاب نسخه بزرگ‌تر را توجیه کند.

رندرهای گلکسی S22 Ultra سامسونگ

گوشی گلکسی S22 Ultra از ظاهر کاملاً متفاوتی نسبت به دو نسخه قبلی برخوردار است. این گوشی می‌خواهد بزرگ‌ترین، پیشرفته‌ترین و گران‌ترین عضو سری S22 باشد و با یک قلم S Pen که پیشرفته‌ترین قلم ساخته شده توسط سامسونگ است، مشتریان گوشی‌های نوستالژی سری گلکسی نوت را هدف گرفته است.

رندرهای گلکسی S22 Ultra سامسونگ

به این باید بدنه‌ای بسیار زیبا و مستحکم، دوربین‌های پشتی قدرتمندتر و یک نمایشگر بزرگ ۶.۸ اینچی را هم افزود که قیمت پایه ۱۲۹۹ دلاری گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ را توجیه می‌کند.

سامسونگ شب گذشته تأیید کرد که رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ قرار است نهم فوریه (۲۰ بهمن) برگزار شود. رویدادی که در آن از گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ رونمایی می‌شوند.