هدایای ایرانسل

جزئیات هدایای ایرانسل به مناسبت دهه فجر 1400

جزئیات هدایای ایرانسل به مناسب دهه فجر 1400 اعلام شد و این اپراتور، بسته اینترنت و بسته مکالمه هدیه را به مشترکان خود ارائه می‌کند.

دهه فجر 1400 و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در پیش رو داریم و به همین مناسب، ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، هدایای ویژه‌ای را برای مشترکان خود در نظر گرفته است. به این مناسبت، ایرانسل بسته اینترنت هدیه 43 گیگابایتی و بسته مکالمه ایرانسلی را به مشترکان خود ارائه می‌کند که در ادامه جزئیات این هدایا را بررسی می‌کنیم.

هدایای ایرانسل برای دهه فجر

بسته اینترنت 43 گیگابایتی

مشترکان ایرانسل از تاریخ 12 تا 22 بهمن ماه 1400 می‌توانند به بخش تکان شگفت‌انگیز در اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنند تا بخت خود برای برنده شدن بسته اینترنت 43 گیگابایتی را بسنجند. ایرانسل این بسته هدیه را روزانه به صد نفر از مشترکان خود ارائه می‌کند. مشترکان ایرانسل فقط یک بار در ایام دهه فجر 1400 می‌توانند برنده این بسته هدیه 43 گیگابایتی شوند و برنده شدگان نیز فقط تا پایان همان روز امکان استفاده از این بسته اینترنت را خواهند داشت.

بسته مکالمه 50+5

یکی دیگر از هدایای ایرانسل برای دهه فجر، بسته مکالمه هدیه 50+5 است. بر اساس این طرح، مشترکان ایرانسل قادر خواهند بود به ازای پنج دقیقه مکالمه ایرانسلی، 50 دقیقه بعدی مکالمه را به صورت رایگان با مخاطب ایرانسلی خود انجام دهند. تمام مشترکان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #3*1*4444* یا با مراجعه به بخش خرید بسته مکالمه پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، این بسته مکالمه هدیه ایرانسلی را دریافت، فعال و استفاده کنند.