مزايده خودروهای کارکرده سایپا

شرایط مزايده خودروهای کارکرده سایپا در بهمن 1400

گروه خودروسازی سایپا تعدادی از خودروهای کارکرده خود را به صورت مزایده عمومی عرضه خواهد کرد؛ در ادامه شرایط و نحوه ثبت نام در مزايده خودروهای کارکرده سایپا در بهمن 1400 آورده شده است.

شاید شما هم بخواهید در مزایده خودروهای کارکرده سایپا شرکت کنید و خودرو بخرید. مزایده گروه خودروسازی سایپا برای محصولات کارکرده‌اش از تاریخ 12 بهمن ماه آغاز می‌شود و تا 16 بهمن ادامه خواهد داشت. این مزایده شبانه روزی و از پورتال رسمی سایپا قابل پیگیری است.

مزايده خودروهای کارکرده سایپا ؛ شرایط و نحوه ثبت نام

در این طرح مزایده، گروه خودروسازی سایپا 226 خودروی کارکرده را در معرض نمایش خواهد گذاشت و کلیه افراد می‌توانند به وبسایت https://auc.saipacorp.com مراجعه کرده و از آغاز روز این فرآیند، با پرداخت ودیعه و قبول شرایط و ضوابط رقم پیشنهادی خود را اعلام کنند.

مزايده خودروهای کارکرده سایپا

خریداران می‌توانند هم به صورت آنلاین و هم حضوری از خودروها بازدید کنند. آدرس بازدید حضوری نیز كيلومتر 15 جاده مخصوص، خيابان 52، روبروی اداره تحويل سايپا، پاركينگ شيرازی (از ساعت 8 تا 15) خواهد بود. پرداخت ودیعه به مبلغ چهار میلیون تومان شرط ورود به مزایده است.

بعد از این که خریداران در مزایده شرکت نمودند و ارقام پیشنهادی خود را دادند، به صورت مکانیزه و خودکار برنده مزایده که بالاترین رقم پیشنهادی را داده اعلام خواهد شد. مراحل ثبت نام و اعلام برنده به صورت آنلاین و اینترنتی انجام خواهد شد تا احتمال بروز هر گونه شائبه از بین برود و طیف وسیعی از افراد بتوانند در آن شرکت کنند.