فروش بیت کوین

دلایلی که نشان می‌دهد بهتر است بیت کوین های خود را بفروشید

چرا باید بیت کوین های خود را بفروشیم؟ اگر شما هم دارای سه خصلتی که در این مطلب آمده است، هستید بهتر است Bitcoin خود را بفروشید.

می‌دانیم که طی سه ماه اخیر، بازار ارزهای دیجیتال و خصوصا بیت کوین شرایط خوبی نداشته و بسیاری از معامله‌گران بر سر دوراهی فروش یا نگهداری سرمایه خود قرار گرفته‌اند. در همین راستا یکی از سرمایه گذاران به سه طرز تلقی از بیت کوین اشاره کرده و تأکید کرده اگر طبق این الگو فکر می‌کنید، بهتر است از نگاه داشتن Bitcoin صرف نظر کنید و عطایش را به لقایش ببخشید.

سه دلیل برای فروش بیت کوین های خود

فروش بیت کوین

این مدرس و فعال بازار ارزهای دیجیتال خاطرنشان ساخته که بازار ارزهای دیجیتال و به خصوص Bitcoin برای هر کسی نیست و باید دانست که آیا به درد سرمایه گذاری در این فضا می‌خوریم یا خیر؟ الکساندر سِوِتسکی (Aleksandar Svetski) که بنیانگذار استارتاپ امبر لبز (Amber Labs) است، سه شیوه تشخیص افراد نامناسب برای سرمایه گذاری را نام برده که در ادامه مروری بر آنها خواهیم داشت.

الکساندر در مقاله خود که به تازگی منتشر شده، 42 دلیل برای فروختن بیت کوین آورده که باید آنها را بدانید. از آنجایی که ذکر 42 مورد این مقاله خارج از عهده و سرگیجه‌آور است، برایتان سه مورد از مهم‌ترین‌های این مطلب را برگزیده‌ایم:

1. آیا فکر می‌کنید که قیمت بیت کوین از چیزی که الان هست، پایین‌تر نمی‌رود؟ اگر این طور فکر می‌کنید بهتر است همین الان بیت کوین‌هایتان را بفروشید زیرا بعدا با تلخ‌کامی از این بازار خارج خواهید شد.

2. شاید هم فکر می‌کنید که قیمت بیت کوین برای سال‌های سال در همین محدوده باقی می‌ماند و دیگر طعم خوش صعود را نخواهید چشید؟ اگر باز هم چنین فکری به سرتان زده هر چه سریع‌تر دارایی دیجیتالی خود را نقد کنید!

3. آیا شما هم توییتر دارید و تحلیلگران سرشناس بازار را دنبال می‌کنید که هر روز یک حرفی می‌زنند؟ اگر فکر می‌کنید که سابقه طولانی آنها در بازار حجت است و حرفشان همیشه درست از آب در می‌آید سخت در اشتباه هستید و پیشنهاد می‌کنم همین حالا از بازار خارج شوید. اگر بیت کوین‌هایتان را با حرف و توصیه فلان کارشناس خریده‌اید، بهتر است بفروشید. شما نمی‌توانید به کسی که مشغول کار کردن است نگاه کنید و انتظار پولدار شدن داشته باشید.

فروش بیت کوین

همواره در این بازار آشفته و پرتلاطم باید بخرید و بفروشید تا تجربه کسب کنید. باید بدانید چرا Bitcoin یا ارز دیجیتال دیگری را می‌خرید! این که علت خرید بیت کوین را ندانید فاجعه‌بار است. الکساندر سوتسکی می‌گوید:

آن روزی که قیمت بیت کوین پایین می‌آید من خوشحال می‌شوم. علت خوشحالی من این نیست که می‌توانم بیت کوین‌های بیشتری بخرم و سرمایه‌گذاری کنم بلکه علت آن خروج فروشندگان ناوارد و سست عنصری است که بازار را احاطه کرده‌اند.

الکساندر معتقد است که Bitcoin شبیه به کشتی است که برای ورود به آن باید بلیط خرید. به عقیده وی همه می‌توانند صاحب بیت کوین شوند اما این بدان معنا نیست که این ارز دیجیتال برای تمام ساکنان زمین مناسب خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*