رندرهای با کیفیت آیفون SE 3 به همراه قیمت احتمالی منتشر شد

رندرهای با کیفیت آیفون SE 3 را در ادامه از دست ندهید. ظاهراً قیمت احتمالی این اسمارت فون و برخی از مشخصات آن نیز فاش شده است.

تاریخ مرسومی که اپل، آیفون‌های جدیدش را عرضه می‌کند، پاییز است. اما گاهی این کمپانی یک نمایشگاه بهاره برای رونمایی از گوشی‌های هوشمندش برگزار می‌کند. بنابراین اپل امسال یکی از گوشی‌های هوشمند خود را که آیفون SE 3 نام دارد، در بهار عرضه خواهد کرد.

بنابراین شکی نیست که این مدل عرضه خواهد شد. امروز به لطف لتس گو دیجیتال (LetsGoDigital) به تصاویر با کیفیتی از این اسمارت فون دست یافته‌ایم و اطلاعاتی نظیر برچسب قیمتی آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

رندرهای با کیفیت آیفون SE 3 را همین حالا تماشا کنید

بر اساس اطلاعات افشا شده، آیفون SE 3 روی بدنه آیفون 8 سوار شده است. بنابراین اگر از ظاهر گوشی متعجب شده‌اید، باید بگوییم که این چیزی است که از آن به عنوان سیاست اپل یاد می‌شود و باید آن را بپذیریم. در پنل جلویی شاهد تعبیه یک صفحه نمایش با فریم‌های بزرگ هستیم که تاچ آی دی نیز در همانجا قرار گرفته است. از طرفی گفته می‌شود که قطر نمایشگر 4.7 اینچی خواهد بود.

رندرهای با کیفیت آیفون SE 3

قلب تپنده آیفون اس ای 3، تراشه پرچمدار اپل، A15 است و شایعه شده دارای رم 4 گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی است. دوربین اصلی این اسمارت فون خوش قیمت، 12 مگاپیکسلی است و ظاهراً در زمینه ظرفیت باتری شما را ناامید می‌کند زیرا انرژی مورد نیاز این گوشی با یک باتری 1820 میلی‌آمپر ساعتی و فست شارژ 15 واتی تأمین می‌شود.

نکته مثبتی که می‌تواند در این گوشی میان رده وجود داشته باشد، برچسب قیمتی مقرون به صرفه آن است. به نظر می‌رسد اپل برای این محصول قیمت 300 دلار را در نظر گرفته و با چنین قیمتی، آیفون SE 3 هم به جمع گوشی‌های هوشمند اقتصادی فایوجی خواهد پیوست. قیمت جذاب این آیفون می‌تواند طرفداران اپل را خوشحال کند و ارتش بزرگی برای این برند در سراسر جهان ایجاد نماید.

رندرهای با کیفیت آیفون SE 3

تحقیق جدیدی در آمریکا انجام شده که نشان می‌دهد کدام گوشی‌های هوشمند عرضه نشده، طرفداران بیشتری در جهان دارند و بیشتر توسط مردم جستجو شده‌اند. این تحقیق نشان داد که اولین اسمارت فون پر جستجوی سال 2022، آیفون 14 است. گر چه در سپتامبر 2021 آیفون 13 عرضه شد اما عاشقان این سری از گوشی‌های اپل، رکورد یک میلیون سرچ آیفون 14 را شکسته‌اند.

اکنون آیفون اس ای 3 در جایگاه سوم پرجستجوترین دستگاه هوشمند ایستاده و جای تعجب ندارد که 285 هزار سرچ در سال 2022 داشته است. اگر جزو کسانی هستید که نمی‌توانید تا پایان امسال برای عرضه آیفون 14 منتظر بمانید یا بودجه خرید آن را ندارید، بهتر است آیفون SE 3 بخرید. گفته می‌شود این گوشی هوشمند در اوایل ماه مارس رونمایی می‌گردد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عالیه خدایا قسمتم کن