تماشا کنید : آنباکسینگ گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس

تاکنون از مشخصات ، ویژگی‌ها و امکانات دردانه های جدید سامسونگ ، یعنی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس برایتان زیاد نوشته ایم.در این مطلب در قالب دو ویدیوی جداگانه آنباکسینگ یا جعبه گشایی این دو گوشی را تماشا خواهید کرد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

سامسونگ در گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس از ۴ گیگابایت رم استفاده کرده و چیپست Exynos 7420 را در این دو فبلت قرار داده است.گلکسی نوت ۵ دارای قلم مخصوص سری نوت بوده و پشت گوشی دارای کمی خمیدگی می‌باشد. باید دید گلکسی نوت ۵ به همراه گلکسی اس ۶ اج پلاس در عملکرد روزانه چگونه عمل می‌کند و چه نتایجی را در بنچمارک‌های مختلف به دست می‌آورد. تا آن زمان به شما پیشنهاد می‌کنیم با ویدیوی آنباکسینگ گلکسی نوت ۵ با ما همراه شوید.

در حالی که گلکسی اس ۶ اج پلاس بر خلاف گلکسی نوت ۵ دارای قلم مخصوص سامسونگ نمی‌باشد؛ نمایشگر زیبا و خمیده‌ی این فبلت ۵.۷ اینچی باعث هر چه زیبا‌تر نشان داده شدن آن شده است. گلکسی اس ۶ اج پلاس از لحاظ مشخصات سخت افزاری تفاوتی با برادر خود گلکسی نوت ۵ ندارد. این گوشی دارای چیپست Exynos 7420 سامسونگ و همچنین رم ۴ گیگابایتی می‌باشد.در ادامه ویدیوی آنباکسینگ این گوشی را تماشا خواهید کرد.

منابع : technobuffalo | technobuffalo