تماشا کنید : ویدیو و تصاویر رندر شده هواوی نکسوس ۲۰۱۵

گوگل امسال نکسوس جدید را در دو سایز ۵.۷ و ۵.۲ اینچی روانه بازار می کند که به ترتیب ساخت آن را به هواوی و ال جی محول کرده است.چند روز پیش ویدیو و تصاویر رندر شده ی ال‌جی نکسوس ۵ (۲۰۱۵) منتشر گردید و حال نوبت به نکسوس ساخت هوآوی رسیده تا تصاویر و ویدیویی از آن فاش شود.در ادامه با گجت ینز همراه باشید.

با توجه به این تصاویر می توان به شباهت نزدیک دو نکسوس هوآوی و ال‌جی پی برد و گفته می شود که نکسوس ساخت هوآوی نیز همانند مدل ال‌جی در ماه اکتبر رونمایی شود.این تصاویر که توسط دو پایگاه افشای اطلاعات OnLeaks@ و uSwitch منتشر شده‌ بر اساس جزییات و طرح کلی این گوشی طراحی شده اند که برای تولید لوازم جانبی به شرکت های فعال در این زمینه ارسال می شوند. از این رو، این تصاویر شباهت زیادی با نسخه اصلی این گوشی خواهند داشت.

به احتمال فراوان، نکسوس ساخت هوآوی نیز همانند برادرش که توسط ال‌جی ساخته شده، مجهز به سنسور اثرانگشت در پشت گوشی، دو اسپیکر در جلو و یک درگاه USB نوع C خواهد بود.تا به این لحظه، شایعات زیادی پیرامون مشخصه های فنی این گوشی دست به دست در فضای وب پخش شده است که از میان آنها می توان به نمایشگر ۵.۷ اینچی با ابعاد ۱۵۹.۴ در ۷۸.۳ میلیمتری اشاره کرد. البته ضخامت این گوشی هنوز به صورت دقیق مشخص نشده و گفته می شود که ۶.۶ و یا ۸.۵ میلیمتر باشد.

همچنین شنیده هایی نیز مبنی بر همکاری این دو شرکت برای عرضه نسخه ۵.۵ اینچی این گوشی نیز به گوش می رسد که هر دو با رزولوشن کواد اچ‌دی (۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل) به بازار خواهند آمد.و در پایان، اظهارنظر در خصوص رنگ این گوشی کمی زود به نظر می رسد و باید منتظر ماند و خبرهای آتی منتشر شده در مورد این گوشی را دنبال کرد.

منبع: Phonearena

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*