برنامه های قاتل حجم اینترنت گوشی

کدام برنامه ها قاتل حجم اینترنت گوشی شما هستند؟

حجم اینترنت تلفن همراه شما هم زود تمام می‌شود؟ در این مطلب به لیستی از برنامه های قاتل حجم اینترنت گوشی خواهیم پرداخت.

اگر از اینترنت گوشی خود استفاده زیادی نمی‌کنید، اما با هر بار خرید اینترنت به مقدار زیاد در مدت زمان کوتاهی حجم بسته شما تمام می‌شود بهتر است بدانید که ممکن است برخی از برنامه‌های گوشی شما تمام حجم اینترنت را بخورند. بنابراین این مطلب را از دست ندهید تا ببینیم کدام برنامه‌ها قاتل اینترنت شما هستند.

برنامه های قاتل حجم اینترنت گوشی را بشناسید

امروزه تقریبا هر برنامه‌ای نیاز به اینترنت دارد و باید برای آن هزینه‌ای پرداخت. با این حال رابطه مصرف اینترنت شما با برنامه مورد نظرتان به این بستگی دارد که چقدر از آن برنامه استفاده می‌کنید. طبیعتا هر چه بیشتر از آن استفاده کنید، زودتر حجم بسته اینترنت تمام خواهد شد.

برخی می‌گویند تمام مصرف اینترنت گوشی به نرم افزارهایی همچون اسنپ چت و تیک تاک بر می‌گردد، اما بهتر است بدانید که تقریبا به جز تلگرام، باقی پلتفرم‌هایی که مبتنی بر صوت و تصویر هستند، مصرف اینترنت بالایی به همراه خواهند داشت.

اکنون گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد کدام برنامه‌ها در مدت زمان مشخصی، چقدر اینترنت مصرف می‌کنند. در این تحقیق و بررسی مشخص شده که شبکه اجتماعی تیک تاک در هر یک ساعت حدود 840 مگابایت از اینترنت گوشی شما را استفاده می‌کند. در مقابل رقیب این شبکه اجتماعی، اسنپ چت می‌تواند در هر ساعت حدود 160 مگابایت استفاده نماید.

برنامه های قاتل حجم اینترنت گوشی

در کنار این دو شبکه که از پرمخاطب‌ترین‌ها هستند، توییتر و فیسبوک نیز بررسی شده و طبق گزارش موجود، این دو شبکه اجتماعی هر دو از ساختار مشابهی برخوردار هستند. ساختار این دو شبکه مبتنی بر تصویر، ویدیو و پبام متنی است. نتایج بررسی توییتر و فیسبوک نشان می‌دهد که کاربر معمولی در توییتر 870 مگابایت در روز اینترنت مصرف می‌کند که البته نسبت به فیسبوک عدد بیشتری است.

اگر شما هم جزو کاربران پر مصرف هستید و نمی‌توانید میزان مصرف اینترنت خود را کنترل کنید، بهتر است از برنامه‌های گوشی هوشمندتان کمک بگیرید. شما می‌توانید برای استفاده از داده‌های همراه خود محدودیت زمانی در نظر بگیرید. جس کانینگ که در این پژوهش حضور داشته می‌گوید:

بررسی میزان داده‌ای که پلتفرم‌های مختلف استفاده می‌کنند می‌تواند جالب باشد؛ زیرا می‌توانیم همپوشانی آنها را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم. این برنامه‌ها بخشی از زندگی روزمره ما هستند و امیدواریم مشتریان در بهینه مصرف کردن از آنها موفق باشند. کاربران مشتاق TikTok برای استفاده از برنامه در اوقات فراغت خود به مقدار زیادی داده نیاز دارند، به همین ترتیب در اکثر پلتفرم‌های پخش ویدیو مانند YouTube نیز داده تلفن همراه صرف می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*