مرسدس AMG GT 63 SE مدل 2022

مرسدس AMG GT 63 SE مدل 2022 معرفی شد؛ هم قیمت لندکروز 2013 در ایران!

شرکت بنز از جدیدترین خودرو خود یعنی مرسدس AMG GT 63 SE مدل 2022 رونمایی کرد. مشخصات فنی و قیمت نسخه پایه این خودرو، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. قیمتی که شاید کمتر از خودروهای 10 ساله‌ی ایرانی باشد.

پیش فروش خودروهای مرسدس بنز همیشه از جذابیت بالایی برخوردار بوده است. این موضوع در اولین عرضه نسخه‌ پایه این خودروها به اوج خود می‌رسد و همه می‌خواهند جدیدترین مرسدس بنز بازار را با پایین‌ترین قیمت ممکن خریداری کنند. نسخه‌های پایه از امکانات رفاهی یا حتی ایمنی کمتری برخوردار هستند و همین موضوع روی قیمت آن‌ها تاثیر می‌گذارد. علاوه بر آن بسیاری از آپشن‌ها و تغییرات ظاهری اسپرت، در نسخه‌های پایه دیده نمی‌شود.

معرفی مرسدس بنز AMG GT 63 SE

مرسدس AMG GT 63 SE مدل 2022

اخیرا اولین پیش فروش مرسدس AMG GT 63 SE مدل 2022 شروع شده است. البته ما نسل قبلی این نسخه را هم در مرداد سال قبل دیده بودیم. قیمت این خودرو شاید برای خریداران خارجی شوکه کننده باشد اما ممکن شما را هم شگفت زده کند؛ البته شگفتی شما و خارجی‌ها متفاوت خواهد بود.

قیمت انواع نسخه‌های بنز AMG GT 63 SE

پیش فروش نسخه پایه‌ی AMG GT 63 SE مدل 2022 با قیمت 222 هزار دلار آغاز شده. با این مبلغ می‌توانید یک مرسدس بنز میباخ S 650 و یا S 680 4MATIC با پیشرانه‌ی 12 سیلندر خورجینی را تهیه کنید. اما داستان فقط به نسخه پایه ختم نمی‌شود. خریداران اگر به دنبال رنگ اختصاصی AMG با پکیج Hell Mango باشند، باید 25 هزار دلار دیگر پرداخت کنند. همچنین با پرداخت این هزینه علاوه بر رنگ زیبای سبز، می‌توانید از پکیج نایت 1 و 2 بهره‌مند شوید. تفاوت‌های پکیج Night مرسدس را می‌توانید در رنگ سیاه اختصاصی سپر جلو و عقب، چراغ‌های جلو دودی، کروم‌ کاری‌های تیره، دستگیره‌های در و بعضی از جاهای دیگر بدنه ببینید. همچنین ولکام لایت رکاب، قطعات فیبر کربن اضافی، بهبودهای آیرودینامیکی و سقف پانارویک را هم در این پکیج شاهد هستیم.

مرسدس AMG GT 63 SE مدل 2022

پکیج Hell Mango

نسخه دیگر مرسدس AMG GT 63 SE مدل 2022، با رنگ قرمز Gemstone Rubellite، رینگ‌های اختصاصی 21 اینچی AMG، و کروم کاری‌های متفاوت با نسخه سبز رنگ به مشتریان عرضه شده. همچنین بخش Manufaktur شرکت AMG، قرار است این نسخه را با رنگ‌های اختصاصی و تجهیزات دیگر هم به تولید برساند.

علاوه بر تمامی تجهیزات بالا، در ازای مبلغی که پرداخت کردید، می‌توانید از ترمز سرامیکی، سیستم AMG Ride، سیستم تعلیق اسپرت و سیستم کنترل AMG Dynamics، در هر دو نسخه لذت ببرید. سیستم AMG Ride به شما اجازه خواهد داد که از بین سه حالت رانندگی اسپرت، شهری و نرمال، یکی را انتخاب کنید. در حالی که سیستم کنترل AMG Dynamics، به حفظ پایداری خودرو در سرعت‌های بسیار بالا کمک خواهد کرد.

بنز AMG GT 63 SE صفر کیلومتر به قیمت BMW X4 کارکرده

مرسدس AMG GT 63 SE مدل 2022

پکیج Gemstone Rubellite

اما شاید جالب باشد که بدانید در همین کشورهای اطراف خلیج فارس‌، می‌توانید با پرداخت مبلغی کمتر 6 میلیار تومان (معادل 220 هزار دلار)، این خودرو را در نسخه پایه تهیه کنید. اگر به بازار خودرو ایران سر بزنید، متوجه خواهید شد که با پرداخت این هزینه، نهایتا قادر خواهید بود یک تویوتا لندکروز 2013 کم کارکرد یا BMW X4 مدل 2017 تهیه کنید؛ آن هم اگر مشخصات فنی و کارکرد خودرو دستکاری نشده باشد.

مشخصات فنی بنز AMG GT 63 SE

مرسدس بنز AMG GT 63 SE ارزش تک تک پول‌های که خرج خریدش می‌کنید را به شما نشان خواهد داد و از خرید آن پشیمان نخواهید شد. پیشرانه‌ 8 سیلندر خورجینی بای توربو این خودرو با حجم 4 لیتر می‌تواند 640 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور تولید کند. اما این همه ماجرا نیست! در اکسل عقب شاهد یک موتور الکتریکی با قدرت 204 اسب بخار و 320 نیوتن متر گشتاور هستیم. با محاسبات پیچیده به این نتیجه می‌رسیم که مجموع قدرت قوی‌ترین AMG 2022، به 850 اسب بخار قدرت و 1400 نیوتن متر گشتاور می‌رسد. این خودرو واقعا تعریفی جدیدی از عصر خودروهای هیبرید را ارائه می‌دهد.

مرسدس AMG GT 63 SE مدل 2022

هنوز تست‌های رسمی رانندگی بنز MG GT 63 SE، در دسترس نیست اما طبق ادعاهای این شرکت، می‌توانید شتاب 0-100 را کمتر از 2.9 ثانیه تصور کنید. ویژگی خاصی که این سوپر اسپرت آلمانی را به شدت خواستنی‌تر می‌کند، گیربکس آن است. مرسدس دو مدل گیربکس را برای اسب وحشی خود در نظر گرفته. در پیشرانه‌ بنزینی، گیربکس 9 سرعته‌ اتوماتیک AMG Speed Shift MCT 96 را داریم. این در حالی است که گیربکس موتور الکتریکی دو حالته‌ آن، وظیفه‌ی فعال کردن دیفرانسیل عقب محدود لغزشی را به عهده دارد.

ضعف اصلی قوی‌ترین AMG مدل 2022

مرسدس AMG GT 63 SE مدل 2022

شاید تنها ضعف این خودرو همه چیز تمام، پکیج باتری‌های آن باشد. در حالی که اکثر خودروهای معمولی با باتری‌هایی با ظرفیت 60 کیلو وات ساعت به بالا تولید می‌شوند، ظرفیت باتری این خودرو برابر 7 کیلو وات ساعت است. بله درست متوجه شدید فقط 7 کیلو وات ساعت! اگر فقط بخواهید با موتور الکتریکی آن از رانندگی لذت ببرید، حداکثر می‌توانید 12 کیلومتر را سپری کنید و بعد از طی این مسافت، باید به یک ایستگاه شارژ سر بزنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*