نمایشگاه خودرو تهران

نمایشگاه خودرو تهران به دلیل کرونا لغو می‌شود

طبق شنیده‌ها، برگزاری نمایشگاه خودرو تهران 1400 به دلیل شیوع سویه اومیکرون کرونا لغو می‌شود و به سال آینده موکول خواهد شد.

قرار بود چهارمین نمایشگاه خودرو تهران در هفته پایانی بهمن‌ماه در شهر آقتاب برگزار شود. پس از وقفه دو ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا، مسئولان از برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه خودرو تهران 1400 با حضور تعداد زیادی از رسانه‌های حوزه خودرو و همچنین برخی شرکت‌های خودرویی خبر دادند. البته اخباری مبنی بر غیبت بسیاری از خودروسازان خارجی و حتی چینی منتشر شد، اما باز هم برگزاری این رویداد خودرویی می‌توانست بسیار جذاب باشد.

با وجود برنامه‌ریزی‌ها و استقبال رسانه‌ها، حالا به گوش می‌رسد که این رویداد به دلیل شیوع سویه اومیکرون کرونا لغو می‌شود. در حالی که ساعاتی پیش شنیده شد نمایشگاه الکامپ 1400 هم به خاطر کرونا به تعویق افتاده، اکنون اخبار حاکی از لغو نمایشگاه خودروی تهران هستند.

نمایشگاه خودرو تهران به سال آینده موکول می‌شود؟

صبح امروز، جلسه تصمیم‌گیری شرایط کرونایی حاکم بر کشور برگزار شد و شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب هم به درخواست تعداد زیادی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه با تعویق زمان برگزاری این نمایشگاه خودرویی موافقت کرده است. با توجه به این که چیزی تا پایان سال باقی نمانده و وضعیت شیوع کرونا هر روز در حال بدتر شدن است، بعید به نظر می‌رسد در سال 1400 شاهد برگزاری نمایشگاه خودروی تهران باشیم و احتمالا این رویداد به سال آینده موکول می‌شود.

البته هنوز به صورت رسمی خبر لغو برگزاری نمایشگاه خودرو 1400 اعلام نشده، اما به تعویق افتادن این رویداد خودرویی تقریبا قطعی است.

به روز رسانی – 19 بهمن 1400

همانطور که انتظار می‌رفت، نمایشگاه رسما به تعویق افتاد :

چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران به تعویق افتاد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*