چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران

چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران به تعویق افتاد

بعد از الکامپ، حالا سایه شوم کرونا باعث تعطیلی چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران شد. روابط عمومی شهرآفتاب، رسما با انتشار بیانیه‌ای از تعویق نمایشگاه خودرو امسال خبر داد.

همانطور که شب گذشته در خبری به این موضوع پرداختیم، نمایشگاه بین المللی خودرو تهران ۱۴۰۰ که قرار بود هفته آخر بهمن ماه در محل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار شود، در راستای حفظ سلامت شرکت‌کنندگان و پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس منحوس کرونا، به زمانی دیگری موکول شد.

لغو چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران

بر اساس جلسه‌ای که با حضور عباس تقدسی نژاد، مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب صبح روز 19 بهمن 1400 برگزار شد، مسئولان برگزارکننده این نمایشگاه تصمیم گرفتند به دلیل افزایش شیوع کرونا با هدف حفظ سلامت شهروندان و کمک به کادر درمان برگزاری این نمایشگاه را به زمان دیگری موکول کنند.

همچنین در این جلسه شرکت هرمس به عنوان برگزارکننده نمایشگاه خودرو با نمایشگاه شهر آفتاب توافق کردند تا این رویداد پس از ایجاد شرایط مناسب در زمان دیگری برگزار شود که تاریخ جدید بعد از تصویب اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است فعالان عرصه صنعت خودرو، رسانه‌ها و عموم مردم به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا از مسئولان برگزارکننده درخواست کردند تا این رویداد در شرایط فعلی کرونایی برگزار نشود؛ چرا که برگزاری نمایشگاه در چنین شرایطی علاوه بر تهدید سلامتی افراد، روی سطح کیفی و کمی این نمایشگاه نیز تاثیر منفی می‌گذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*