Febo ، گجتی ساده و جالب برای نقاشی با نور خورشید !

فیبو ( Febo ) نام گجتی کوچک و ساده است که ایده ای جالب را در خود دارد.Febo به شما اجازه می‌دهد که بر روی چوب یا حتی چرم با استفاده از نور خورشید حکاکی کنید. اگر شما هم بازی با ذره‌بین را از دوران کودکی خود به یاد داشته باشید احتمالا این ابزار برای شما هم حس نوستالژیکی خواهد داشت. عملکرد آن هم تقریبا مشابه ذره‌بین‌های معمولی است با این تفاوت که حرکت دقیق‌تر و کنترل شده آن سبب ایجاد نقش‌های زیباتری خواهد شد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با این گجت جالب بیشتر آشنا شویم.

https://www.kickstarter.com/projects/maumau/febo

Febo از یک عدسی و بدنه‌ای چوبی و دوار تشکیل شده و به گونه‌ای ساخته شده که به راحتی در دست جای گیرد. از آنجایی هم که تنها با نور خورشید کار می‌کند دیگر نیازی به جوهر٬ گرافیت و باتری ندارد. همچنین با فیلترهای رنگی مختلفی نیز عرضه می‌شود.برای استفاده ابتدا نیاز است طرح خود را با استفاده از مداد روی سطح مورد نظر طراحی کنید٬ فیلتر ایمنی را بردارید و ابزار را در زاویه نود درجه قرار دهید و اجازه دهید خورشید اثر خود را به جای گذارد.

بسته به شدت آفتاب احتمالا اثر حکاکی نیز متفاوت خواهد بود. Febo همچنین مجموعه‌ای از الگوهای پیش فرض نیز ارائه کرده که می‌توان از آنها نیز استفاده کرد.Febo بیش از اینکه یک ابزار کاربردی باشد یک وسیله سرگرمی است و احتمالا می‌توان آن را قلم نقاشی خورشیدی دانست٬ که برای سرگرم شدن در روزهای گرم تابستانی چندان هم بد به نظر نمی‌رسد.

این گجت جالب کمپین خود را در kickstarter راه اندازی کرده و منتظر حمایت کاربران جهت جذب سرمایه مالی کافی برای تولید انبوه می باشد.در ادامه تصاویری از Febo را مشاهده خواهید کرد.

منبع : kickstarter

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با سلام. اگه ممکنه.به این گروه با زبان انگلیسی بهشون برسونید. که این کارشون جدید و نو نیست.
    ما در زمان خودمون از این کارا زیاد کردیم.تنها کاری که اینها کردند، آمدن ذربین رو در قالب چوب طراحی و جا سازی کردند که شکیل تر بشه.وگرنه ذربین رو به تنهایی زیر نورخورشید قرار دهید می توانید نقاشی های بسیار هنرمندانه ایی بکشید :Thinking: . :Hairstylist: :Geek: