پراید

سایپا: آخرین پراید را 38 میلیون فروختیم، پراید 200 میلیونی کار دلالان است

سایپا در واکنش به اظهارات وزیر بازرگانی گفت ما آخرین پراید را ۳۸ میلیون تومان فروختیم و پراید ۲۰۰ میلیونی به ما ربطی ندارد.

یحیی آل اسحاق، وزیر بازرگانی دولت سازندگی در مصاحبه اخیر خود عنوان کرد قیمت نهایی پراید ۵۰ میلیون تومان است نه ۱۵۰ میلیون. آل اسحاق در جدیدترین اظهارنظر خود گفت شرکت‌های خودروسازی محصولی که ارزش واقعی آن ۵۰ میلیون است را با قیمت ۱۵۰ میلیون تومان به مشتری تحویل می‌دهند و به ریش مردم می‌خندند و ککشان هم نمی‌گزد. این در صورتی است که گروه خودروسازی سایپا مدعی شده حدود یک و نیم سال است که پراید را از خط تولید خود خارج کرده و قیمت این خودرو در بازار هیچ ارتباطی به این شرکت ندارد.

قیمت پراید در بازار آزاد ارتباطی به سایپا ندارد

به دنبال انتشار این مصاحبه،‌ مرکز ارتباطات و امور بین الملل سایپا با اشاره به این که اظهارات آقای آل اسحاق در ارتباط با قیمت پراید، افکار عمومی را با شائبه‌هایی همراه می‌کند،‌ توضیح داد شرکت سایپا آخرین خودرو پراید را در بهمن سال ۱۳۹۸ و با قیمت ۳۸۵ میلیون ریال به فروش رسانده است.

مرکز ارتباطات و امور بین الملل سایپا در توضیحات خود آورده است پراید برای آخرین بار در بهمن ۹۸ و با قیمت ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روانه بازار شده و پس از آن شرکت سایپا این اتومبیل را تا مرداد ۹۹ برای تحویل به افرادی که پیش خرید کرده بودند به تولید رسانده و در تابستان سال گذشته نیز این خودرو برای همیشه با خط تولید سایپا خداحافظی کرده است.

بنابراین از بهمن ۹۸ تا به امروز، قیمت این خودرو در بازار کشور توسط واسطه‌ها و دلالان تعیین می‌شود و شرکت سایپا هیچ نقشی در این موضوع ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خواهشن آنقدر با کلمات بازی نکنید . وبه مردم دروغ نگید . من خودم در مزایده بهمن ماه سایپا شرکت کردم و ماشینی که مدلش ۹۸ بود و ایرادات رنگی و یه سری از وسایلش که کم بود شرکت کردم و کارشناس خود سایپا ۱۴۰ میلیون قیمت گزاری کرده بود. که بنده،با ۱۵۴ میلیون تومان برنده شدم.
    خواب دیدین خیر باشه.

  2. نفرین به هر دوتا تون پس