بیت کوین

آمار شگفت انگیز تعداد بیت کوین های شرکت تسلا منتشر شد

تعداد و ارزش بیت کوین های شرکت تسلا طبق اسنادی که این شرکت خودروسازی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ارائه داده مشخص شد.

شرکت خودروسازی تسلا به تازگی اسناد خود را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ارائه داد که طبق آن تعداد و ارزش بیت کوین های این شرکت نیز مشخص شد. اسناد منتشر شده حاکی از آن است که تسلا در ابتدای سال 2021 حدود 1.5 میلیارد دلار بیتکوین خریداری کرد که ارزش آن در روز 31 دسامبر سال 2021 به حدود 1.99 میلیارد دلار رسیده است.

آمار بیت کوین های شرکت تسلا

بر اساس اعلام تسلا، این شرکت خودروسازی به دلیل افت قیمت Bitcoin حدود 101 میلیون دلار ضرر کرده است، اما با فروش بیت کوین های خود توانست به سود 128 میلیون دلاری دست پیدا کند. همچنین تسلا طی سال 2021 چند بار اعلام کرده بود محصولات خود را به ازای دریافت بیتکوین نیز به فروش می‌رساند.

موسسه CoinGecko نیز به تازگی اعلام کرد شرکت تسلا دارای 48 هزار Bitcoin بوده که چنین رقمی آن را به دومین شرکت تجاری دارنده بیشترین تعداد بیتکوین در جهان تبدیل می‌کند. شرکت میکرو استراتژی با داشتن 121 هزار بیتکوین به ارزش 5 میلیارد دلار به عنوان اولین شرکت تجاری مالک بیشترین تعداد بیتکوین در دنیا محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*