گلکسی S22 پلاس

بررسی و نگاه اولیه به گلکسی S22 و S22 پلاس

در این ویدیو نگاهی سریع به ویژگی‌ها و قابلیت‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس انداخته شده تا پرچمداران جدید سامسونگ را بهتر بشناسیم.

ظاهر خانواده گلکسی S22 در قیاس با نسل گذشته تغییرات کمی داشته است، اما همین بهبودهای اندک در جنس و طراحی پنل پشتی از پرچمداران سال 2022 سامسونگ گوشی‌های زیباتری ساخته است.

هر دو گوشی اس 22 و اس 22 پلاس با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی عریض در کنار لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز 10 مگاپیکسلی تله فوتو، رونمایی شدند. هر سه گوشی سری Galaxy S22 از قابلیت 5G بهره می‌برند. علاوه بر آن، دو نسخه S22 Plus و S22 Ultra با Wi-Fi 6 E به بازار خواهند آمد، اما گلکسی S22 فقط به Wi-Fi 6 اکتفا کرده است.

تمامی اعضای خانواده Galaxy S22 با Android 12 عرضه خواهند شد. همچنین جدیدترین رابط کاربری اندروید در کنار سرویس‌های سامسونگ Health و سامسونگ Pay در سری S22 وجود دارد. بیکسبی، دستیار صوتی اختصاصی سامسونگ هم پای ثابت تمام پرچمداران این شرکت است.

در ویدیو پایین نگاهی به قابلیت‌ها و ویژگی‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس انداخته شده است.

دو مدل پایه و پلاس در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و صورتی/طلایی عرضه می‌شوند، در حالی که مدل اولترا در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و قرمز شرابی وارد بازار خواهد شد. گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا از ۲۵ فوریه (۶ اسفند) وارد قفسه فروشگاه‌ها خواهد شد. اما دو مدل معمولی و پلاس با ۲ هفته تأخیر نسبت به این مدل، قرار است از ۱۱ مارس (۲۰ اسفند) عرضه شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*