برگزیدگان جشنواره فیلم فجر

همراه اول از برگزیدگان جشنواره فیلم فجر تقدیر کرد

همراه اول از برگزیدگان جشنواره فیلم فجر تقدیر کرد. چهلمین جشنواره فیلم فجر که با حمایت اختصاصی همراه اول از 12 بهمن ماه آغاز شده بود در شامگاه 22 بهمن به کار خود پایان داد.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در شامگاه 22 بهمن با برگزاری مراسم اختتامیه در مرکز همایش‌های برج میلاد به کار خود پایان داد. در مراسم اختتامیه هنرمندان، مدیران سینمایی، نمایندگان رسانه‌های خبری و برخی از چهره‌های فرهنگی و سیاسی حضور داشتند. اپراتور همراه اول با شعار «همراه اول حامی فرهنگ و هنر ایران زمین» به شکل رسمی از برگزاری این رویداد فرهنگی-هنری حمایت کرده بود.

تقدیر همراه اول از برگزیدگان جشنواره فیلم فجر 

در اختتامیه جشنواره فیلم فجر، فیلم موقعیت مهدی عنوان بهترین فیلم و رضا میرکریمی به عنوان بهترین کارگردان معرفی شدند. همچنین هیئت‌داوران در این مراسم به فیلم برف آخر جایزه ویژه‌ای را اعطا کردند. ضمن این که امین حیایی به عنوان بهترین نقش اول مرد و طناز طباطبایی به عنوان بهترین نقش اول زن سیمرغ‌های بلورین این جشنواره را از آن خود کردند.

اپراتور همراه اول در راستای حمایت از جشنواره فیلم فجر نشست‌های فرهنگی و فیلم راه یافته به قسمت سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر را در پلتفرم‌های اینترنتی روبیکا، ذره بین و آیپگپ به شکل زنده پخش کرد. در واقع پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول به شکل رسمی جشنواره فیلم فجر را به طور کامل پوشش دادند تا علاقه‌مندان از جزئیات برگزاری این جشنواره مطلع شوند.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در بازه 12 تا 22 بهمن در بخش سودای سیمرغ میزبان 22 فیلم سینمایی بود. حذف بخش بهترین فیلم از نگاه مردم به عنوان مهم‌ترین اتفاق جشنواره امسال محسوب می‌شود که به دلیل عدم اطمینان از صحت آرا در آخرین ساعات برگزاری این جشنواره حذف شد. گفتنی است همراه اول قبل از این در سال 1397 نیز با هدف حمایت از فرهنگ و هنر در راستای مسئولیت اجتماعی خود از سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر حمایت کرده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*