ویدیوهای یوتیوب

چگونه ویدیوهای یوتیوب را به سادگی روی ویندوز یا مک دانلود کنیم؟

در این مقاله روشی ساده و راحت برای دانلود ویدیوهای یوتیوب در فرمت‌های مختلف را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

حتما برای همه ما پیش آمده که بخواهیم یک ویدیو که روی شبکه‌های اجتماعی ویدیویی آنلاین قرار گرفته را به صورت آفلاین تماشا کنیم. برای این کار نیاز به دانلود آن خواهد بود که در حالت عادی چنین امکانی روی چنین شبکه‌های اجتماعی وجود ندارد و برای این کار به وبسایت‌ها و برنامه‌های ثالث نیاز خواهیم داشت. از آنجایی که دانلود ویدیوها از شبکه‌های اجتماعی به خصوص یوتیوب با مشکلات زیاد و پیچیدگی‌هایی همراه است، امروز در گجت نیوز بر آن شدیم تا روشی ساده و راحت را برای انجام این کار به شما عزیزان معرفی کنیم.

دانلود ویدیوها از شبکه‌های اجتماعی برای اهداف مختلفی انجام می‌شود. بسیاری از کاربران تنها برای جمع‌آوری ویدیوهای محبوبشان نسبت به دانلود ویدیوها اقدام می‌کنند، برخی جهت تولید ویدیو در کانال یوتیوبشان دست به این کار می‌زنند و برخی دیگر دانلود را صرفا به این دلیل انجام می‌دهند تا بتوانند در زمانی که به اینترنت دسترسی ندارند آن‌ها را تماشا کنند.

ویدیوهای یوتیوب

فارغ از دلیل دانلود ویدیوهای یوتیوب و سایر شبکه‌های اجتماعی، این موضوع به امری پرکاربرد تبدیل شده و کاربران به دنبال راهی ساده، سریع و ایمن هستند تا بتوانند فیلم‌های مورد علاقه‌شان را روی کامپیوتر خود داشته باشند. برنامه YT Saver دانلود ویدیوها را روی کامپیوترهای ویندوزی و مک امکان‌پذیر کرده و در ادامه به معرفی و نحوه کار با آن می‌پردازیم.

قابلیت‌های برنامه YT Saver

با نصب این برنامه شما می‌توانید ویدیو، موسیقی و پلی لیست مورد علاقه‌تان را از بیش از 10 هزار وبسایت مختلف دانلود کنید. این وبسایت‌ها شامل یوتیوب،‌ تیک تاک، فیسبوک، اینستاگرام، دیلی‌موشن، اسپاتیفای، ساوندکلاود و غیره می‌شوند و بازه گسترده‌ای از صفحه‌های اینترنتی تحت پوشش این برنامه قرار گرفته‌اند.

علاوه بر امکان دانلود ویدیوهای یوتیوب، برنامه YT Saver می‌تواند ویدیوی مورد علاقه‌تان را به فرمت‌های MP4، MP3، MOV، AAC، WAV و بیش از 20 فرمت خروجی دیگر تبدیل کند. این تبدیل فرمت پیش از دانلود ویدیو انجام می‌شود تا مجبور به دانلود ویدیوهایی با حجم بالا نباشید و از همان ابتدا، فرمت مورد نیازتان را دانلود کنید.

ویدیوهای یوتیوب

پیش از دانلود می‌توانید رزولوشن و کیفیت ویدیوتان را انتخاب کنید. این برنامه امکان دانلود ویدیوها در فرمت‌های 360p، 480p، 720p، 1080p، 2K، 4K و حتی 8K را هم فراهم کرده تا ویدیوهایتان را با نهایت کیفیت تماشا کنید.

دانلود پلی لیست‌های یوتیوب، کانال‌ها و ویدیوهای مختلف در یوتیوب تنها با یک کلیک آغاز می‌شود و سرعت دانلودشان 10 برابر بیشتر از سایر یوتیوب دانلودرها خواهد بود. همچنین امکان دانلود موسیقی، پلی لیست، آرتیست و آلبومش از طریق اسپاتیفای و سایر وبسایت‌های پخش موسیقی وجود دارد. موسیقی‌ها را می‌توانید نهایتا با کیفیت 320kbps دانلود کنید که کیفیت خوب و قابل قبولی محسوب می‌شود.

چگونه با برنامه YT Saver ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنیم؟

برای کار با برنامه YT Saver بایستی ابتدا برنامه آن را از طریق این لینک دانلود و روی کامپیوتر مک یا ویندوزی خود نصب کنید.

ویدیوهای یوتیوب

سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

  • لینک ویدیوی یوتیوبتان را از آدرس بار کپی کنید.
    ویدیوهای یوتیوب
  • فرمت خروجی مورد نظرتان را از برنامه انتخاب کنید.
    ویدیوهای یوتیوب
  • لینک ویدیوتان را در برنامه وارد کنید.
    ویدیوهای یوتیوب
  • ویدیوی یوتیوب را به طور مستقیم دانلود کنید.
    ویدیوهای یوتیوب

سخن پایانی

ویدیوهای یوتیوب

دانلود ویدیوها از شبکه‌های اجتماعی می‌تواند از یک کار ساده به یک فرآیند پیچیده و سختی تبدیل شود که در نهایت منجر به ویروسی شدن کامپیوتر و شاید دانلود موفقیت‌آمیز ویدیو شود. اما اگر می‌خواهید از یوتیوب یا سایر شبکه‌های اجتماعی ویدیوهای مورد علاقه‌تان را دانلود کنید، برنامه YT Saver را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این برنامه می‌تواند تنها با چند کلیک، ویدیوی شما را با سرعت بالایی دانلود کرده و در اختیارتان قرار بدهد. امکان دانلود ویدیوها با فرمت‌های مختلف یکی از ویژگی‌های کلیدی و بسیار کاربردی این برنامه برشمرده می‌شود که توسط معمولا از عهده دانلودرهای یوتیوب بر نمی‌آید اما YT Saver این کار را به خوبی انجام می‌دهد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*