بررسی ویدیویی گوشی هواوی نوا 9 - Huawei Nova 9

بررسی ویدیویی گوشی هواوی نوا 9 ؛ سوپرنوای جدید هواوی با نمایشگر خمیده

در بررسی ویدیویی گوشی هواوی نوا 9 جزئیات طراحی، مشخصات سخت افزاری، امکانات رابط کاربری و عملکرد دوربین این میان رده زیبا را موشکافی خواهیم کرد.

نوا 9 نسل جدید خانواده میان رده های محبوب هواوی محسوب می‌شود که این کمپانی چینی چندی پیش و طی یک مراسم رسمی، از ورود آنها به بازار کشورمان خبر داد. هواوی نوا 9 – Huawei Nova 9 از رابط کاربری اختصاصی این شرکت یعنی EMUI 12 برخوردار است و المان‌های طراحی لوکس نظیر خمیده بودن لبه‌های نمایشگر، ظاهر جوان‌پسندی به آن هدیه کرده است.

برخورداری از 8 گیگابایت حافظه رم، دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی، سنسور سلفی 32 مگاپیکسلی و نمایشگر اولد 6.57 اینچی با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسلی، این گوشی را به یک گزینه‌ی جذاب در بازار تبدیل کرده است. همه این‌ها در حالی است که احتمالا ویدیوی جعبه گشایی Nova 9 توسط گجت نیوز را تماشا کرده و می‌دانید که هواوی یک شارژر 66 واتی و یک قاب باکیفیت را نیز داخل جعبه قرار داده تا ارزش خرید این محصول بالاتر برود.

بنابراین اگر شما هم به دنبال یک گوشی خوش قیمت با طراحی مدرن و امکانات مناسب برای اجرای بازی‌های آنلاین با بالاترین کیفیت گرافیکی می‌گردید، در ادامه با بررسی ویدیویی گوشی هواوی نوا 9 در گجت نیوز همراه ما باشید.

ویدیوی بررسی گوشی هواوی Nova 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*