گوشی گیمینگ ردمی K50

باتری گوشی گیمینگ ردمی K50 تنها در 17 دقیقه فول شارژ می‌شود

در آستانه رونمایی از گوشی گیمینگ ردمی K50 ، برند زیرمجموعه شیائومی به انتشار تیزرهای تبلیغاتی ادامه می‌‌دهد. یکی از این تبلیغات، به سرعت شارژ شگفت‌انگیز گوشی اشاره دارد.

مدیرکل برند Redmi، پستی را در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشت که از فول شارژ شدن گوشی گیمینگ ردمی K50 در 17 دقیقه خبر می‌دهد؛ آن هم در حالی که ظرفیت باتری دستگاه، 4700 میلی‌آمپر ساعت است. این یعنی ردمی کی 50 گیمینگ ادیشن، بیشترین سرعت شارژ را در بین گوشی‌های قدرت گرفته از اسنپدراگون سری 8 دارد.

باتری گوشی گیمینگ ردمی K50

ظاهرا سیستم شارژ گوشی به گونه‌ای است که امکان اتصال آن به شارژر، حتی هنگام اجرای گیم‌های سنگین را نیز می‌دهد. انتهای کابل USB-C هم طوری زاویه‌دار شده است که هنگام در دست داشتن افقی گوشی، مزاحمتی ایجاد نکند. همه این تمهیدات را یک سیستم خنک‌کننده فن‌دار تکمیل می‌کند تا مانع از داغ کردن شدید دستگاه، هنگام اجرای گیم و شارژ همزمان شود.

پیش‌تر نیز مقامات کمپانی از وجود باتری چند-قطبی MTW در گوشی گیمینگ ردمی K50  خبر داده بودند. این باتری، مقاومت داخلی پایین‌تر و تولید حرارت کمتری دارد.

یک تیزر تبلیغاتی دیگر، وجود دوربین سه‌گانه در گوشی را فاش کرده بود. یکی از اجزای این ماژول، سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی IMX686 سونی است. دوربین سلفی هم سنسور 20 مگاپیکسلی دارد.

این گوشی روز شانزدهم فوریه (27 بهمن) در چین معرفی می‌شود، اما در خارج از این کشور اسم متفاوتی خواهد داشت؛ همان‌طور که ردمی کی 40 گیمینگ ادیشن با نام پوکو اف 3 جی تی وارد بازارهای جهانی شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*