استوری اینستاگرام

چگونه استوری اینستاگرام را لایک کنیم و چگونه ببینیم چه کسی استوری شما را لایک کرده است؟

استوری های اینستاگرام را از این پس می‌توان لایک کرد. نحوه ابراز علاقه به استوری های دیگران و دیدن لایک محتواهای خود را آموزش می‌دهیم.

شرکت اینستاگرام، به رهبری متا (Meta)، در حال ارائه قابلیتی جدید در شبکه اجتماعی خود برای تعامل بهتر با دیگران است؛ می‌توانید استوری دیگران را در اینستاگرام لایک کنید و به شیوه‌ای متفاوت نسبت به ویدیوها یا عکس‌های موقت آن‌ها واکنش نشان بدهید. تا امروز این کار فقط با نوشتن یک پیغام متنی یا فرستادن اموجی به صورت دایرکت امکان‌پذیر بود که سبب می‌شود دایرکت هر کاربر مملو از پیام‌های این چنینی باشد.

به لطف اضافه شدن قابلیت لایک کردن استوری های اینستاگرام نه تنها به شیوه‌ای متفاوت قادر به واکنش نشان دادن به اشتراک‌گذاری لحظه‌ای دیگران خواهیم بود، بلکه بخش دایرکت در اینستاگرام نیز منظم‌تر از قبل خواهد شد؛ هر کاربر با هدف دیدن افرادی که به استوری های وی واکنش نشان داده‌اند، به جای زیر و کردن پیام‌های بخش دایرکت، می‌تواند از قسمتی دیگر به اطلاعات مورد نظرش دست پیدا کند. از طرفی دیگر بعد از اتمام زمان 24 ساعته نمایش یک استوری، فقط واکنش دیگران به آن در پیام‌های دایرکت باقی خواهد ماند و بعد از چند روز به سختی می‌توان فهمید یک پیام متنی یا اموجی در پاسخ به کدام استوری بوده است.

گفتنی است لایک استوری اینستاگرام خصوصی است؛ وقتی یک استوری را می‌پسندید و با لمس آیکون قلب به آن واکنش نشان می‌دهید، فقط کاربر منتشرکننده این پست موقت متوجه موضوع خواهد شد و قرار نیست فهرستی از کاربران لایک‌کننده یک استوری به صورت عمومی منتشر شود.

آدام موسری (Adam Mosseri)، رئیس اینستاگرام، با انتشار پستی در حساب کاربری توئیتر خود درباره قابلیت جدید این پلتفرم صحبت کرد.

توئیت ادام موسری رئیس اینستاگرام

آموزش لایک کردن یک استوری در اینستاگرام

بعد از این که قابلیت در دسترس قرار گرفت، به منظور لایک کردن یک عکس یا ویدیو در استوری اینستاگرام این مراحل را دنبال کنید:

  1. جدیدترین ورژن اپلیکیشن Instagram را دانلود، نصب و اجرا کنید.
  2. وارد استوری یک کاربر شوید.
  3. بین بخش “Send Message” و آیکون هواپیما، یک قلب وجود دارد. آن را برای واکنش نشان دادن به استوری کاربر مورد نظر لایک کنید.

نحوه مشاهده لایک‌های دیگران برای استوری‌های خود

  1. جدیدترین ورژن اپلیکیشن Instagram را دانلود، نصب و اجرا کنید.
  2. با لمس تصویر پروفایل خود وارد بخش استوری شوید. در گوشه، پروفایل کاربران دیگر را خواهید دید که نشان‌دهنده دیده شدن پست یا ویدیو موقت شما توسط آن‌ها است. برای مشاهده روی این بخش ضربه بزنید.
  3. اگر یکی از کاربران مشاهده‌کننده استوری اینستاگرام شما آن را لایک کرده باشد، کنار اسم وی یک آیکون قلب خواهید دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*