سوپر اسپرت الکتریکی لکسوس

تصاویر جدید سوپر اسپرت الکتریکی لکسوس را از دست ندهید

سوپر اسپرت الکتریکی لکسوس بخشی از پروژه بزرگ تویوتا برای عرضه 30 خودروی برقی تا 2030 است. در ادامه تصاویر جدید این سوپرکار را مشاهده کنید.

تویوتا و زیرمجموعه لوکس آن لکسوس اواخر سال گذشته طی رویدادی ویژه از مجموعه‌ای از خودروهای الکتریکی رونمایی کردند که کانسپت سوپر اسپرت الکتریکی لکسوس با نام Electrified Sport یکی از آن‌ها بود. سوپرکار برقی لکسوس جزو مجموعاً 30 خودروی برقی از این دو شرکت است که تا سال 2030 روانه بازار خواهند شد.

سوپر اسپرت الکتریکی لکسوس

درحالی که پیش‌تر تصاویر زیادی از Electrified Sport در دسترس نبود، حالا تصاویر جدید متعددی از زوایای مختلف آن به اشتراک گذاشته شده است. با این حال، اطلاعات جدیدی از این سوپرکار تمام برقی ارائه نشده و همچنان باید منتظر جزئیات رسمی بیشتر از سوی لکسوس ماند.

بر پایه اطلاعات قبلی، سوپر اسپرت الکتریکی لکسوس می‌تواند طی تنها 2 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد؛ یعنی حتی سریع‌تر از تسلا مدل S پلید. همچنین شعاع حرکتی آن به 692 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. البته شعاع حرکتی آن متکی به استفاده از باتری حالت جامد به‌جای باتری لیتیوم یونی خواهد بود، اما استفاده از این فناوری جدید در این سوپرکار در حال حاضر قطعی نیست. شنیده‌ها حکایت از این دارند که تویوتا روی توسعه فناوری باتری حالت جامد متمرکز است و از این رو، می‌توان نسبت به نهایی‌سازی این فناوری و بهره‌گیری از آن در محصولات آینده تویوتا شامل سوپرکار برقی لکسوس امیدوار بود.

سوپر اسپرت الکتریکی لکسوس

جدا از این جزئیات، تصاویر جدید سوپرکار برقی لکسوس واقعاً دیدنی هستند. این سوپرکار قرار است «روح خودروی نمادین لکسوس LFA» را احیا کند و طراحی کوپه آن با دو درب به همراه کاپوت طویل آن، جالب از آب در آمده است. در حال حاضر مشخص نیست که این کانسپت تا چه حد به نسخه تولیدی شباهت خواهد داشت. البته لکسوس اخیراً با لکسوس LC 500 مدل 2021، توانایی خود در طراحی خودروهای کوپه دو درب جذاب را ثابت کرده است.

در ادامه تصاویر سوپر اسپرت الکتریکی لکسوس را مشاهده می‌کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*