گوشی های آینده سامسونگ

بیشتر گوشی های آینده سامسونگ می‌توانند بدون محافظ صفحه نمایش عرضه شوند!

ظاهرا یک وسیله جانبی دیگر از جعبه گوشی های آینده سامسونگ حذف خواهد؛ چرا که این کمپانی قصد دارد قید استفاده از محافظ صفحه نمایش را بزند.

در بسیاری از کشورها، سری گلکسی اس 22 با یک محافظ صفحه نمایش عرضه می‌شود. ولی شاید گوشی های آینده سامسونگ با چنین چیزی همراهی نشوند؛ اما چرا؟

نخست اینکه گلکسی اس 22 اولین گوشی سری S است که از وجود فریم «آلومینیوم آرمر»  بهره می‌برد. همچنین پنل جلو و عقب آن تحت محافظت گوریلا گلس ویکتوس پلاس قرار دارند. از نگاه سامسونگ، این‌ها برای تضمین استحکام گوشی کفایت می‌کند و دیگر نیازی به استفاده از پوشش‌های سنتی محافظ نمایشگر نیست.

دلایل دیگر، به تولیدکنندگان شخص ثالث و مسائل محیط زیستی مربوط می‌شود. ظاهرا به باور سامسونگ، بازار داخلی به اندازه کافی محافظ صفحه نمایش تولید می‌کند و عرضه رایگان آن همراه با گوشی یا حتی فروش مجزای این وسیله جانبی، باعث حیف و میل آن می‌شود. در واقع سامسونگ به طور تلویحی می‌گوید تصمیم جدیدش، کسب و کار این تولیدکنندگان محلی را زنده نگه می‌دارد.

البته فعلا در خارج از کره جنوبی، محافظ صفحه نمایش به خریداران گلکسی اس 22 ارائه می‌شود؛ اما شاید در آینده، کمپانی سازنده آن را در همه بازارها حذف کند. پیش‌تر سامسونگ حذف محافظ صفحه نمایش به صورت جهانی را با گلکسی اس 21  اف ای امتحان کرده بود و بعید نیست این سناریو با پرچمداران آینده، تکرار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*