داریا همراه

خدمات در شعب و نمایندگی‌های داریا همراه پایتخت چه تفاوتی دارند؟

کاربران برای رفع مشکلات موبایل، تبلت و گجت‌های هوشمند سامسونگ می‌توانند از سه گزینه مراجعه به شعب، مراجعه به نمایندگی یا ارسال پستی شرکت داریا همراه پایتخت استفاده کنند، اما این سه گزینه چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

هنگامی که موبایل، تبلت و گجت‌های هوشمندتان با مشکل مواجه می‌شود، مراجعه به شرکت گارانتی‌کننده یا شرکتی که محصول تحت ضمانت آن به بازار عرضه شده بهترین گزینه محسوب می‌شود. شرکت داریا همراه پایتخت به عنوان یکی از پرکارترین شرکت‌ها در این حوزه شناخته می‌شود که گوشی های موبایل، تبلت‌ها و گجت‌های سامسونگ را با ضمانت کیفیت به شکل مستقیم وارد و به بازار عرضه می‌کند.

کاربران برای رفع مشکلات موبایل، تبلت و گجت‌های هوشمند سامسونگ در شرکت داریا همراه پایتخت می‌توانند از سه گزینه مراجعه به شعب، مراجعه به نمایندگی یا ارسال پستی استفاده کنند؛ اما این سه گزینه چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

شعب داریا همراه پایتخت

داریا همراه

شعب داریا همراه پایتخت به عنوان بهترین انتخاب کاربران برای رفع مشکلات موبایل، تبلت یا گجت‌های هوشمند سامسونگ محسوب می‌شود. شعب داریا همراه به خود این شرکت تعلق داشته و عملکرد آن به شکل مستقیم توسط شرکت سامسونگ نظارت می‌شود. تکنسین‌های فعال در شعب این شرکت تحت نظر کارشناسان سامسونگ دوره آموزشی خود را گذرانده‌اند و اطلاعات آنها به شکل دوره‌ای به‌روز خواهد شد.

داریا همراه

همچنین کارمندانی که در شعب فعالیت دارند توسط مدرسان جهانی برای برخورد صحیح با مشتریان آموزش دیده‌اند. نظارت روی کار تکنسین‌ها نیز به شکل دائمی انجام می‌شود و آنها می‌توانند دستگاه‌های کاربران را در زمان بسیار کوتاهی تعمیر کنند.

نمایندگی‌ها

نمایندگی‌های داریا همراه نیز که تعداد آنها از شعب بیشتر بوده انواع خدمات تعمیرات را به انجام می‌رسانند، اما تفاوت شعب و نمایندگی‌ها در این است که نمایندگی‌ها در صورت نیاز به تعمیرات تخصصی‌تر دستگاه‌های کاربران را به شعب اصلی می‌فرستند. البته اگر دستگاه خود را برای تعمیر به یکی از نمایندگی‌های این شرکت تحویل داده‌اید، از طریق مراکز تماس داریا همراه پایتخت می‌توانید وضعیت آن را مورد پیگیری قرار دهید. این روش برای آن دسته از افرادی که به شعب اصلی دسترسی ندارند، روش کارآمدتری محسوب می‌شود، اما باید بدانید بازه زمانی تعمیر دستگاه شما بیشتر از شعب اصلی خواهد بود.

ارسال پستی

ارسال پستی یکی دیگر از روش‌هایی به‌شمار می‌رود که به کمک آن می‌توانید دستگاه خود با ارسال به داریا همراه پایتخت تعمیر کنید. در واقع در این روش می‌توانید موبایل، تبلت یا سایر گجت‌های هوشمند خود را از طریق شرکت ملی پست، تیپاکس و دی تی اس به شعبه اصلی داریا همراه بفرستید. این ارسال کاملا رایگان خواهد بود و پس از تعمیر، دستگاه مورد نظر از طریق پست به شما تحویل داده خواهد شد. از این رو روش ارسال پستی برای کسانی که به هر دلیلی به نمایندگی‌ها و شعب دسترسی ندارند، کارآمد خواهد است.

گفتنی است فعالیت داریا همراه پایتخت از سال 97 با هدف عرضه گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ به بازار ایران آغاز شد و اکنون در راستای همراهی بیشتر مشتریان خود توانسته خدمات پس از فروش هم سطح با استانداردهای جهانی را به کاربران خود ارائه کند. از این رو در زمان خرید گوشی‌ها، تبلت‌ها یا سایر گجت‌های سامسونگ به گارانتی داریا همراه پایتخت توجه کنید تا در زمانی که با مشکل مواجه شدید، بتوانید به کمک خدمات پس از فروش استاندارد مشکلات خود را به آسانی برطرف سازید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*