چری تیگو 7 پرو

چری تیگو 7 پرو ، پر فروش ترین شاسی بلند قطر شد

چری تیگو 7 پرو لقب پر فروش ترین شاسی بلند قطر را از آن خود کرد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند چینی آشنا می‌شویم.

چری تیگو 7 پرو در مراسم اهدای جوایز خودروی سال ۲۰۲۱ که اخیرا برگزار شد توانست لقب پرفروش ترین شاسی بلند سال قطر را از آن خود کرد. پلتفرم خودرویی Maqina طی همکاری رسانه‌های مختلف به صورت سالانه رقابت خودروی سال قطر را برگزار می‌کند. همچنین Maqina به عنوان یک مرجع معتبر خودرویی در قطر محسوب می‌شود که بازار خودرو در منطقه خاورمیانه را به شکل تخصصی مورد بررسی قرار می‌دهد. علاوه بر تیگو 7 پرو، شاسی بلندهای لندروور دیفندر و جگوار F-Pace SVR نیز توانستند جایزه بهترین شاسی بلند بازار قطر را به خود اختصاص دهند.

جزئیات موفقیت چری تیگو 7 پرو در قطر

چری تیگو 7 پرو

تیگو 7 پرو از ماه آوریل ۲۰۲۱ در بازار قطر عرضه شد و از همان ابتدا به واسطه طراحی ظاهری جذاب و تکنولوژی پیشرفته مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفت؛ به گونه‌ای که توانست به صورت ماهانه آمار فروش چشمگیری را به ثبت برساند. این شاسی بلند چینی در ماه اکتبر ۲۰۲۱ موفق شد در صدر لیست پرفروش ترین شاسی بلندهای بازار قطر قرار بگیرد.

در همین راستا برند چری در بازار قطر برای هر یک از محصولات اصلی خود نظیر تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو باشگاه مشتریان اختصاصی را راه‌اندازی کرده تا به مالکان آنها خدمات متعددی را برای جلب رضایتشان ارائه دهد.

چری تیگو 7 پرو

با وجود این که در بازار قطر رقابت شدیدی وجود دارد، اما چری توانست با افزایش فروش، سهم خود را در بازار این کشور به 3.5 درصد برساند. همچنین چری توانست جایگاه نهم را در میان برندهای خودروسازی حاضر در بازار قطر به خود اختصاص دهد. البته تیگو 7 پرو به دلیل طراحی به‌روز، تکنولوژی‌های پیشرفته، امکانات ایمنی و رفاهی متعدد در کنار پیشرانه قدرتمند به چری برای کسب چنین جایگاهی کمک بزرگی کرد.

تیگو 7 پرو بر اساس زبان طراحی جدید خانواده پرو محصولات این برند چینی توسعه پیدا کرده و در نمای جلوی آن شاهد جلوپنجره کهکشانی طرح الماس و چراغ‌های LED ماتریسی هستیم که ترکیب آنها توانسته نمای جذابی را به وجود آورد. همچنین این خودرو از امکانات متعددی چون در صندوق عقب برقی، شارژر بدون سیم موبایل، دوربین 360 درجه HD پانورامیک و نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی بهره می‌برد.

چری تیگو 7 پرو با برخورداری از ESP بوش، شش ایربگ، ساختار بدنه با استحکام بالا و سیستم کنترل کیفیت هوای کابین نسبت به سایر خودروهای چینی در سطح بالاتری قرار گرفته است. چری قصد دارد در آینده نزدیک محصولات جدیدی از خانواده پرو خود را به بازار خاورمیانه از جمله قطر عرضه کند که بدون شک برای این خودروساز چینی موفقیت‌های دوچندانی را به همراه خواهد داشت.