دوربین شیائومی 12 اولترا

مشخصات دوربین شیائومی 12 اولترا فاش شد؛ هدف، جایگاه نخست DXOMARK

مشخصات لو رفته از دوربین شیائومی 12 اولترا نشان می‌دهد که با یک گوشی دوربین محور قدرتمند طرف هستیم. آيا Xiaomi 12 Ultra می‌تواند رتبه اول DxOMark را به دست آورد؟

اوایل دی ماه بود که شیائومی از سری گوشی‌های Xiaomi 12 رونمایی کرد. در حال حاضر سری پرچمدار کمپانی چینی از سه مدل شیائومی 12، شیائومی 12 پرو و شیائومی 12X تشکیل شده است؛ اما می‌دانیم که این شرکت می‌خواهد پرچمدار واقعی خود یعنی شیائومی 12 اولترا را تا اواخر اسفند ماه به صورت جداگانه معرفی کند. مشخصات لو رفته از دوربین شیائومی 12 اولترا امیدوار کننده است.

خیز دوربین شیائومی 12 اولترا برای کسب جایگاه اول در دگزومارک

دوربین شیائومی 12 اولترا

این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین تله‌ فوتو ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در این میان دوربین اصلی و تله‌ فوتو به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده‌اند. دوربین Xiaomi 12 Ultra همچنین توانایی زوم اپتیکال ۵ برابری و دیجیتال ۱۲۰ برابری را دارد. گفته می‌شود که شیائومی برای توسعه دوربین‌های این گوشی با Leica همکاری کرده است.

تا پیش از این، Leica با هواوی همکاری کرده بود و به لطف این همکاری، هواوی توانست در عکاسی موبایلی اوج بگیرد و نام خود را با موفقیت در میان گوشی‌های رده‌بالا ثبت کند. حالا شیائومی دست همکاری به سمت Leica دراز کرده است تا بتواند با همکاری این برند مطرح، کیفیت دوربین گوشی‌های پرچمدار خود را بهبود ببخشد.

دوربین شیائومی 12 اولترا

تا پیش از این نیز برخی از گوشی‌های شیائومی توانسته بودند در صدر لیست DxOMark قرار گیرند و حالا با کمک Leica می‌توان گفت که مدل شیائومی 12 اولترا به احتمال زیاد جایگاه نخست دگزومارک را از آن خود خواهد کرد.

از دیگر مشخصات مدل اولترا سری Xiaomi 12 می‌توان به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن +Quad HD و رفرش ریت تطبیقی ۱ تا ۱۲۰ هرتز اشاره کرد. سکاندار این مجموعه نیز تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود که قرار است در کنار ۱۲ گیگ رم و یک باتری حداقل ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار گیرد.

به نظر شما آيا شیائومی 12 اولترا می‌تواند عنوان بهترین دوربین را در میان گوشی‌های هوشمند به دست آورد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*