کامیون شیلر بهمن دیزل

شرایط فروش کامیون شیلر بهمن دیزل – بهمن 1400

شرکت خودروسازی بهمن دیزل به تازگی از طرح پیش فروش کامیون شیلر بهمن دیزل رونمایی کرده است. جزئیات این طرح را در گجت نیوز بخوانید.

طبق اعلام شرکت بهمن دیزل که یکی از بزرگترین تجاری‌سازهای ایران است، پیش فروش کامیون شیلر 6 تن از روز 28 بهمن ماه 1400 رأس ساعت 10 صبح آغاز شده و تا 2 اسفند ماه 1400 رأس ساعت 16 بعد از ظهر ادامه خواهد داشت.

طرح پیش فروش کامیون شیلر بهمن دیزل

متقاضیان باید توجه داشته باشند که قیمت این کامیون قطعی نیست و باید برای ثبت نام اولیه پیش پرداختی به ارزش 447 میلیون تومان واریز شود. همچنین باید برای ثبت نام فقط از طریق سایت bahman.iranecar.com اقدام به خرید کرد. موعد تحویل خودروهای مذکور هفته آخر خرداد 1401 خواهد بود.

از جمله مشخصات فنی این کامیون می‌توان به حجم 3760 سی سی موتور آن اشاره کرد که توان تولید حداکثر قدرت 141 اسب بخار را دارد. پیشرانه کامیون شیلر 6 تن مجهز به استاندارد آلایندگی یورو 5 بوده و نوع آن توربوشارژ و اینترکولر است. از دیگر مشخصات آن می‌توان به ترمزهای پنوماتیک، رینگ فولادی و تودوزی‌های پارچه‌ای به رنگ طوسی اشاره کرد. همچنین این کامیون دارای ترمز بادی، ترمز ABS و ابعاد قابل قبول برای کاربری خواهد بود.

کامیون شیلر بهمن دیزل