میت بوک 14

هواوی میت بوک 14 ؛ لپ تاپی که حرفه‌ای‌ها آن را دوست خواهند داشت

هواوی میت بوک 14 – Huawei MateBook 14 یک لپ تاپ حرفه‌ای و جذاب است که می‌تواند به نیازهای طیف گوناگون کاربران پاسخ بگوید. در ادامه با برخی از ویژگی‌های جذاب این اولترابوک هواوی آشنا می‌شویم.

وقتی که از کاربران حرفه‌ای در عرصه کامپیوتر رومیزی و لپ تاپ صحبت می‌شود، ذهن ما به سمت گیمرها و گرافیست‌ها می‌رود؛ اما در حقیقت نیازهای گوناگونی برای هر نوع استفاده از لپ تاپ وجود دارد و اگر می‌خواهید به تمام آنها دست پیدا کنید، باید به سراغ یک محصول حرفه‌ای بروید. نویسنده‌ها، مدیران، دانشجویان، برنامه‌نویس‌ها، ویرایشگرها و بسیاری از کاربران و مشاغل دیگر، همگی از یک لپ تاپ انتظارات متفاوتی دارند و این تفاوت‌ها باعث می‌شود آنها یک محصول حرفه‌ای را برای یک کاربری حرفه‌ای انتخاب کنند.

اکنون می‌خواهیم یکی از این محصولات حرفه‌ای یعنی لپ تاپ هواوی میت بوک 14 – Huawei MateBook 14 را بررسی کنیم تا ببینیم این دستگاه برای چه افرادی مناسب است و چرا ما آن را یک لپ تاپ حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف می‌دانیم.

بررسی ویژگی‌های لپ تاپ هواوی میت بوک 14

طراحی و کیفیت ساخت

میت بوک 14

در ساخت لپ تاپ میت بوک 14 از بدنه‌ای تمام فلزی استفاده شده و آلیاژ آلومینیوم در قسمت پشت صفحه نمایش، زیر بدنه و حتی فضای اطراف صفحه کلید به کار رفته است. به همین دلیل با لپ تاپی روبه‌رو هستیم که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و دوام و جذابیت ظاهری را در عین حال به مشتریان ارائه می‌کند. با وجود این بدنه تمام فلزی، وزن میت بوک 14 بسیار کم است؛ این لپ تاپ هواوی فقط 1.49 کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن نیز فقط به 15.9 میلی‌متر می‌رسد. به این ترتیب MateBook 14 برای جابه‌جایی و استفاده در شرایط مختلف گزینه‌ای ایده‌آل خواهد بود.

با این اوصاف، هواوی میت بوک 14 از نظر طراحی و کیفیت ساخت و بدنه، یک لپ تاپ حرفه‌ای و مناسب برای نویسنده‌ها، مدیران و دانشجویان محسوب می‌شود. این دسته از افراد دائما در حال جابه‌جایی و حضور در جلسه‌های مختلف هستند و به کارایی و کیفیت، طراحی و جذابیت ظاهری بسیار اهمیت می‌دهند.

صفحه نمایش چشم‌نواز و باکیفیت

میت بوک 14

اگر بگوییم هواوی میت بوک 14 یکی از بهترین صفحه های نمایش را در بین محصولات هم‌رده خود دارد، اغراق نکرده‌ایم. در این لپ تاپ از صفحه نمایش 14 اینچی با وضوح 2K و نسبت تصویر 3:2 از نوع لمسی استفاده شده است. دوربین وب کم دستگاه درون یکی از کلیدهای کیبورد پنهان شده و به همین دلیل این صفحه نمایش به صورت یکپارچه و با لبه‌ها و حاشیه‌های بسیار باریک طراحی شده است.

پشتیبانی صد در صدی از گستره رنگی sRGB و شدت روشنایی 300 نیت از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش این لپ تاپ هستند که منجر به عملکردی کم‌نظیر در زمینه نمایش رنگ‌ها می‌شوند. بنابراین با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها، هواوی میت بوک 14 با چنین صفحه نمایشی به یک گزینه جذاب برای ادیتورها، گرافیست‌ها و تولیدکنندگان محتواهای تصویری تبدیل شده است. همچنین قابلیت لمسی بودن صفحه نمایش باعث شده MateBook 14 برای مدیران نیز یک گزینه جذاب محسوب شود.

سخت افزار قدرتمند

میت بوک 14

معمولا لپ تاپ‌های باریک یا همان اولترابوک‌ها دارای پردازنده‌های مرکزی و پردازنده‌های گرافیکی هستند که هم بتوانند به تمام نیازهای روزمره کاربران پاسخ بگویند و هم کمترین میزان حرارت را به وجود بیاورند. دلیل این موضوع نیز این است که در بدنه باریک اولترابوک‌ها نمی‌توان سیستم خنک‌کننده و فن‌های بزرگ و قوی را به کار برد.

اما هواوی در لپ تاپ میت بوک خود یک ترکیب فوق‌العاده را در این زمینه به وجود آورده است.  این لپ تاپ درون بدنه خود از سیستم خنک کننده ترکیبی اختصاصی Shark هواوی بهره می‌برد که باعث می‌شود هیچ‌یک از سخت افزارهای به کار رفته در لپ تاپ بیش از حد داغ نشوند. میت بوک 14 دارای پردازنده مرکزی Core i7 نسل یازدهم اینتل، پردازنده گرافیکی Iris XE اینتل، 16 گیگابایت رم DDR4 و 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD NVMe است.

میت بوک 14 با این مشخصات سخت افزاری می‌تواند تمام نرم افزارهای مورد نیاز شما برای کاربری روزمره، نرم افزارهای مخصوص ویرایش عکس و نرم افزارهای نقشه‌کشی و طراحی را اجرا کند و حتی از پس اجرای بازی‌های روز روی تنظیمات گرافیکی متوسط هم برمی‌آید. بنابراین MateBook14 از این نظر نیز برای تولیدکنندگان و ارائه دهندگان محتوای متنی و تصویری، مدیران، برنامه‌نویس‌ها، ادیتورها و دانشجویان گزینه‌ای ایده‌آل خواهد بود.

سایر قابلیت‌های جانبی میت بوک 14

لیست ویژگی‌ها و امکانات هواوی میت بوک 14 بسیار کامل و بلند بالا است. کیبورد بسیار عالی برای تایپ‌های سریع و طولانی‌مدت، تاچ پد بزرگ با دقت بالا و پورت‌های متعدد و کامل در دو طرف لبه‌های لپ تاپ از جمله این ویژگی‌ها هستند. در این لپ تاپ دو پورت یو اس بی استاندارد، یک پورت یو اس بی تایپ سی، یک پورت اچ دی ام آی و جک 3.5 میلی‌متری هدفون تعبیه شده است.

میت بوک 14

هواوی MateBook 14 به چیپ NFC Huawei Share مجهز شده که این چیپ در زیر تاچ پد قرار دارد. به این ترتیب شما می‌توانید از قابلیت سوپر دیوایس هواوی استفاده کنید و گوشی های موبایل جدید هواوی را به راحتی آن متصل کنید و تمام اپلیکیشن‌های موبایلتان را روی لپ تاپ اجرا کنید.

میت بوک 14

این لپ تاپ همچنین از باتری 56 وات ساعتی لیتیوم پلیمری و قابلیت شارژ سریع بهره می‌برد و شما با یک بار شارژ می‌توانید حداقل به مدت 10 ساعت از لپ تاپ خود استفاده کنید. از دیگر امکانات کاربردی میت بوک 14 می‌توان به اسپیکرهای قدرتمند و حسگر تشخیص اثر انگشت ادغام شده با کلید پاور اشاره کرد.

برای خرید این لپ تاپ حرفه‌ای و جذاب هواوی می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*