ریلمی Narzo 50

گوشی ریلمی Narzo 50 معرفی شد؛ مشخصات خوب، قیمت خوبتر!

گوشی خوش قیمت ریلمی Narzo 50 با امکانات و مشخصات فنی مناسبی مثل نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و شارژ سریع ۳۳ وات معرفی شد.

عضو جدیدی از گوشی‌های سری Narzo شرکت ریلمی به نام ریلمی Narzo 50 رونمایی شد. این گوشی، نسخه جدیدتر مدل نارزو ۳۰ است که شباهت‌های زیادی با گوشی ریلمی 8i دارد و می‌تواند با سرعت بالای ۳۳ واتی شارژ شود.

نارزو ۵۰ از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی ۱۲۰ هرتزی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که یک حفره کوچک در بالای آن برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد. این نمایشگر می‌تواند نرخ رفرش متغیری بین ۳۰ و ۱۲۰ هرتزی را بسته به نیاز کاربر ارائه کند، در حالی که از نرخ نمونه‌برداری لمس ۲۴۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

در قلب تپنده این گوشی، چیپست Helio G96 مدیاتک حضور دارد که ۴/۶ گیگ رم و ۶۴/۱۲۸ گیگ حافظه داخلی با امکان ارتقا از طریق کارت microSD آن را همراهی می‌کنند. در پشت قاب این گوشی نیز دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و جمع‌آوری داده‌های عمق میدان می‌شود.

این گوشی با اندروید ۱۱ و رابط کاربری Realme UI 2.0 عرضه می‌شود؛‌ اگرچه وعده داده شده که آپدیت اندروید ۱۲ نیز برای آن عرضه می‌شود. شما با این گوشی یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را دریافت خواهید کرد که با سرعت ۳۳ واتی فوراً شارژ می‌شود. یک حسگر اثر انگشت روی فریم کناری و یک جک هدفون هم روی قاب این گوشی جای گرفته‌اند.

قیمت ریلمی Narzo 50

گوشی ریلمی نارزو ۵۰ در دو رنگ آبی و مشکی و در دو نسخه مختلف وارد بازار می‌شود. اولی ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی دارد که ۱۷۳ دلار قیمتش است، در حالی که دومی با ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی، قیمت ۲۰۵ دلاری دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*