پیشگویی جدید سیمپسون ها؛ حمله روسیه به اوکراین

انیمیشن سیمپسون ها حمله روسیه به اوکراین را هم پیشگویی کرده است + ویدیو

پیشگویی های انیمیشن سیمپسون ها دیگر ترسناک شده است. در آخرین آن، حمله روسیه به اوکراین هم پیشبینی شده که ویدیو آن را در ادامه خواهد دید.

تاکنون پیشبینی های زیادی از انیمیشن مرموز سیمپسون ها دیده ایم؛ پیشگویی های ترسناکی که هنوز هیچ دلیل واضح و قانع کننده ای برای آن اعلام نشده است. اکنون پیشگویی حمله نظامی روسیه به اوکراین در این کارتون عجیب، خبر ساز شده است.

پیشگویی جدید سیمپسون ها؛ حمله روسیه به اوکراین

در آخرین پیشگویی سیمپسون ها، حمله روسیه به اوکراین به تصویر کشیده شده است. همانطور که اطلاع دارید، صبح امروز کشور روسیه یک لشگر کشی تمام عیار به کشور اوکراین را آغاز کرده و متاسفانه وضعیت دردناکی را در این کشور به وجود آورده است.

در  ادامه ویدیوی پیشگویی کارتون سیمپسون ها از جنگ و حمله روسیه به اوکراین را تماشا می‌کنید؛ جالب است بدانید ویدیوی زیر اولین بار در سال 1998 پخش شده است!

همچنین بخوانید:

۲۰ پیش بینی درست کارتون سیمپسون ها که هوش از سر شما می‌برد

نظر شما در مورد این پیشگویی های عجیب چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. من فردا میرم این کارتون رو تا اخر میبینم
    اینده زندگیم رو این کارتون نشون میده …
    به زمان بیشتر فک کنید
    پیش گویی چرته‌…
    یه کسایی اینده رو مشاهده میکنن
    و با این کارتونا نشون میدن …

  2. سلام بر سازندگان کشور روسیه از شما خواهش می کنم یک انیمیشن جنگ روسیه و اوکراین بسازید همین طور رئیس جمهور ولادیمیر پوتین نقش بازی ولی به صورت عروسکی باشه انیمیشن و همین طور آدم جوان که حاضر کردید که دارند می جنگند باشند و همین طور رئیس جمهور ماکرون نقش بازی کنه که سفر کرده بود به روسیه و با پوتین داشت حرف می زد و حمین طور رئیس جمهور آمریکا جو بایدن نقش بازی کنه و تحریم علیه روسیه اعمال کنه انگلیس نشان بده که تحریم اعمال کرده و حمین طور فرانسه نشان بده که تحریم اعمال کرده و آلمان نشان بده تحریم اعمال کرده و ژاپن نشان بده تحریم اعمال کرده و آخر ولادیمیر پوتین بگه تحریم هایی که اعمال می کنید باعث می شود ما هم مثل کشور ایران اورانیوم غنی سازیمان را بالا ببریم و آخر از ما بترسید و بگید نباید اجازه بدیم به سلاح هسته ای دست پیدا کنند پس خواهشند یک انیمیشن با همین موضوع بسازید و عالی بسازید چون من دوست دارم ببینم نقشه مرز روسیه اوکراین که درگیر هم شدند و نیروها درگیر هم شدند خواهش می کنم چون یک انیمیشن به اسم گروهبان استابی یک قهرمان آمریکایی در مورد جنگ آلمان و فرانسه که در گیر هم شدند و آلمانی ها دارند زمین فرانسه می گیرند ولی نیروهای آمریکایی آخر به کمک فرانسوی می آیند و فرانسوی به کمک آمریکایی زمین کشورشان را از آلمانی ها پس می گیرند خواهشند انیمیشن با همین موضوع که گفتم جنگ روسیه و اوکراین بسازید با همان موضوع که گفتم ممنون از شما روسیه ها حتما بسازید ممنون

  3. سلام بر سازندگان کشور روسیه از شما خواهش می کنم یک انیمیشن جنگ روسیه و اوکراین بسازید همین طور رئیس جمهور ولادیمیر پوتین نقش بازی ولی به صورت عروسکی باشه انیمیشن و همین طور آدم جوان که حاضر کردید که دارند می جنگند باشند و همین طور رئیس جمهور ماکرون نقش بازی کنه که سفر کرده بود به روسیه و با پوتین داشت حرف می زد و حمین طور رئیس جمهور آمریکا جو بایدن نقش بازی کنه و تحریم علیه روسیه اعمال کنه انگلیس نشان بده که تحریم اعمال کرده و حمین طور فرانسه نشان بده که تحریم اعمال کرده و آلمان نشان بده تحریم اعمال کرده و ژاپن نشان بده تحریم اعمال کرده و آخر ولادیمیر پوتین بگه تحریم هایی که اعمال می کنید باعث می شود ما هم مثل کشور ایران اورانیوم غنی سازیمان را بالا ببریم و آخر از ما بترسید و بگید نباید اجازه بدیم به سلاح هسته ای دست پیدا کنند پس خواهشند یک انیمیشن با همین موضوع بسازید و عالی بسازید چون من دوست دارم ببینم نقشه مرز روسیه اوکراین که درگیر هم شدند و نیروها درگیر هم شدند خواهش می کنم چون یک انیمیشن به اسم گروهبان استابی یک قهرمان آمریکایی در مورد جنگ آلمان و فرانسه که در هم شدند و دارند زمین فرانسه می گیرند ولی نیروهای آمریکایی آخر به کمک فرانسوی می آیند و فرانسوی به کمک آمریکایی زمین کشورشان را از آلمانی ها پس می گیرند خواهشند انیمیشن با همین موضوع که گفتم جنگ روسیه و اوکراین بسازید با همان موضوع که گفتم ممنون از شما روسیه ها حتما بسازید ممنون