تست سقوط گلکسی S22 الترا

تست سقوط گلکسی S22 الترا را تماشا کنید

در ویدیو تست سقوط گلکسی S22 الترا – Galaxy S22 Ultra میزان مقاومت پرچمدار جدید سامسونگ در برابر سقوط و آسیب‌های فیزیکی بررسی می‌شود.

در سال‌های اخیر کمپانی‌ها بزرگ گوشی‌سازی سعی کرده‌اند علاوه‌بر ساخت و طراحی موبایل‌هایی باریک و خلاقانه میزان مقاومت آن‌ها در برابر صدمات فیزیکی را هم افزایش دهند، اما تا چه اندازه در این مسیر موفق بوده‌اند؟ در این ویدیو تست سقوط گلکسی S22 Ultra از ارتفاع را می‌بینیم تا کیفیت ساخت و مقاومت پرچمدار سال 2022 کره‌ای‌ها محک جدی بخورد.

گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا با لبه‌های نوک تیز و طراحی متفاوت قاب پشتی و دوربین‌هایش کاملاً با دو مدل دیگر سری S22 متمایز ظاهر شده است. در پنل پشتی و جلویی این گوشی شیشه و فریم آلومینیومی به‌کار رفته و رنگ‌بندی آن اکنون متنوع‌تر از گذشته شده و به جز مشکی و سفید، در رنگ قرمز نیز عرضه می‌شود. لبه‌های تیز و عرض بیشتر باعث شده این گوشی بسیار بزرگ به نظر برسد و ظاهری شبیه به گوشی گلکسی نوت 20 اولترا داشته باشد.

گلکسی S22 اولترا ابعاد 163.3 در 77.9 در 8.9 میلی‌متری دارد و 227 گرم وزن آن است. اگرچه این گوشی بزرگ و کمی عریض بوده، اما ارتفاع آن نسبت به نسل گذشته کم‌تر کاهش یافته و وزن‌اش هم 2 گرم سبک‌تر شده است. به این ترتیب گلکسی اس 22 اولترا طراحی مختص به خودش را دارد و با اس 22 و اس 22 پلاس متفاوت است. این درحالی‌ست که طراحی گوشی گلکسی اس 21 اولترا خیلی شبیه به دو مدل دیگر سری اس 21 بود.

در ویدیو تست سقوط گلکسی S22 الترا می‌توانید صحنه‌ی برخورد این گوشی گران‌قیمت از زوایا و حالت‌های مختلف با زمین را مشاهده کنید.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های گوشی S22 Ultra دوربین آن است. سامسونگ از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در پشت قاب این گوشی استفاده کرده که سنسوری 1/1.33 اینچی دارد و یک لنز 23 میلی‌متری با دیافراگم f/1.8 روی آن قرار گرفته است. این دوربین لرزشگیر اپتیکال را ارائه می‌کند و با استفاده از زوم فضایی 100 برابری می‌تواند عکاس‌هایی با کیفیت از کره ماه یا هواپیماهای بالای سرتان را ارائه کند. در کنار آن یک دوربین تله فوتو پریسکوپی 10 مگاپیکسلی با لنز 230 میلی‌متری f/4.9 قرار گرفته که دارای لرزشگیر اپتیکال است و زوم اپتیکال 10 برابری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی معمولی با لنز 70 میلی‌متری هم عضو سوم دوربین‌های اصلی گلکسی اس 22 الترا است. چهارمین سنسور دوربین این گوشی، 12 مگاپیکسلی با لنز 13 میلی‌متری 120 درجه‌ای بوده که با خود قابلیت فیلم‌برداری بدون لرزش را با فناوری نرم افزاری Super Steady به پرچمدار سامسونگ آورده است؛ گوشی اس ۲۲ اولترا می‌تواند ویدیوهای 8K با نرخ 24 فریم بر ثانیه‌ای یا 4K با نرخ 30/60 فریم بر ثانیه‌ای بگیرد.

سامسونگ گلکسی S22 Ultra گران قیمت‌ترین گوشی سری S سامسونگ است. نسخه پایه این گوشی با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی با قیمت 1200 دلار عرضه خواهد شد.